Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

S63t37a85n54i19s11l43a93v 70J89e15l78e58n
Technická poznámka: regulování rychlosti se NEuskutečňovalo vyřazováním oporů při vstupu do transformátoru, ale přepínáním odboček primárního vinutí. Podstatou regulace nebyla změna ohmického odporu, ale změna počtu závitů. Tím se měmil transformační poměr, to způsobilo změnu napětí na sekundárním vinutí a tím i na motorech.

S86t53a37n91i31s10l67a83v 33J32e92l98e19n
Ale jinak chválím krásné obrázky
L13u49m95í25r 78V41i51t72h69a
Laminátky byly nejkrásnější lokomotivy všech dob! To byla vůbec doba krásných věcí - tramvaj T3, autobus ŠL/ŠL 11, vysílač na Ještědu, souprava metra R1, Tatra 813, Škoda 110 R, letadlo L 410 Turbolet, nemluvě o české nábytkářské škole... Ty věci měly duši, to se dnes moc nevidí. A vlastně ani tenkrát ne, je se to tak sešlo :-)

J62a23n 81T74o53m10á12š47e39k
tak o české nábytkářské škole mám nejméně informací - jinak nábytek šedesátých let je mi velmi sympatický - ale třeba i mince - i jiný design
- Počet článků 155
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 736x