Děkujeme za pochopení.
S49t55a79n20i38s33l35a51v 78J45e79l12e80n
Technická poznámka: regulování rychlosti se NEuskutečňovalo vyřazováním oporů při vstupu do transformátoru, ale přepínáním odboček primárního vinutí. Podstatou regulace nebyla změna ohmického odporu, ale změna počtu závitů. Tím se měmil transformační poměr, to způsobilo změnu napětí na sekundárním vinutí a tím i na motorech.
S62t36a49n77i26s46l12a23v 41J27e10l74e70n
Ale jinak chválím krásné obrázky
L26u98m84í66r 61V62i74t82h42a
Laminátky byly nejkrásnější lokomotivy všech dob! To byla vůbec doba krásných věcí - tramvaj T3, autobus ŠL/ŠL 11, vysílač na Ještědu, souprava metra R1, Tatra 813, Škoda 110 R, letadlo L 410 Turbolet, nemluvě o české nábytkářské škole... Ty věci měly duši, to se dnes moc nevidí. A vlastně ani tenkrát ne, je se to tak sešlo :-)
J50a36n 42T61o51m83á52š38e98k
tak o české nábytkářské škole mám nejméně informací - jinak nábytek šedesátých let je mi velmi sympatický - ale třeba i mince - i jiný design
- Počet článků 154
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 711x