Děkujeme za pochopení.
P10a92v86e14l 90D13v63o62ř55á39k
Obávám se, že kdyby se podle toho řídili pánové Blériot a Kašpar, tak dodnes se vozíme jen po zemi.
S77t30a17n81i28s95l17a16v 13J20e47l21e66n
O vzletu letounu kromě nadpisu ani zmínka.
Jinak obligátní chyby:
1. Veličina a její jednotka není totéž. Proto ani otáčky za minutu nejsou veličinou.
2. Monent otáčení rozhodně není moment setrvačnosti vynásobený rychlostí.
3. Jste si jist, že se diferenciálem času opravdu násobí v případech, které jste popsal? Když je třeba frekvence otáčení automobilového kola (například 10 ot/sec), tak přece jeho rychlost získám už tím, že tu frekvenci vynásobím obvodelm pneumatiky (například 1,2 metru pro 15'' pneumatiku) a dostanu rychlost (pro zmíněný příklad 12m/s). Kde je tam nějaké násobení delta t2, které popisujete?
Obecněji:
Zkuste do vztahů, které jste popsal, dosadit nějaké konkrétní údaje z nějakého praktického příkladu. Tím si nejlépe ověříte, jestli jsou Vámi popsaníé vztahy vpořádku. Pokud nedají žádný konkrétní číselný výsledek nebo je výsledek v rozporu s realitou, bude na nich nejspíš něco špatně.
J26a39n 87T90o36m50á53š58e15k
rychlost poprvé: "tak přece jeho rychlost získám už tím, že tu frekvenci vynásobím obvodelm pneumatiky (například 1,2 metru pro 15'' pneumatiku) a dostanu rychlost (pro zmíněný příklad 12m/s)" - souhlas - viz příměr vrtule a rychlosti otáčení se vzrůstem poloměru - jenom místo obvodu mám uveden průměr - ale obvod lze z poloměru odvodit vynásobením 2pí
M75i71r41e82k 59B79a43u28t65s54c53h
... a z letadla zůstala jenom rozmazaná vrtule ...
- Počet článků 154
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 716x