- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Se znalostí textů kapel, kterým se nepovedlo udat svůj repertoár v Supraphonu, to bylo špatné, protože na koncertech zvukař na nijak zázračné aparatuře vyhnal volume na maximum a z nějakého textu člověk v tom chraplavém zvuku pochytil jenom útržky. Tenhle okruh brněnských kapel měl ale nějaké vyšší požehnání, protože mu desky vycházely. Asi proto, že všechny hrály nějakou divnotu někde mezi rockem, art rockem a jazzrockem, takže komančové neměli problém, že by jim v Brně rostla nějaká "Nová vlna se starým obsahem".
Bez toho, že bych tu chtěl snad přitleskávat bývalým bolševickým kulturtrégrům, ale i po té době, která kvalitu muziky dostatečně prověřila, se mi desky třeba Progresu nebo Synkop poslouchají lépe, než punkové nebo novovlnné odrhovačky pražské scény tehdejší doby.