- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Díky za připomenutí opravdu legendárních aut a taky za zmínku o F. A. Elstnerovi, díky jehož, myslím nedoceněnému dílu "Motorové opojení" vím vše o funkci aut.
F. A. Elstner už bohužel dnes není tolik známý jako třeba Hanzelka se Zikmundem. A to je škoda.
Kazdy mame jiny vkus. Ja bych si nevybral ani jedno.
Dnes jezdí v těchto autech opravdu už jen nadšenci.
Ten je nádherný, svým charakterem ale mezi lidová vozidla příliš nepatří, to spíše Tatra 57.
Z této nabídky je u mě vítěz VW Brouk. Moc pěkný vzhled, držák, a bylo v něm bezva svezení (jako spolujezdec). Velká výhoda byla ta klopená karosérie. Menší řidičky z něj dobře viděli.
A pak Mini. To se nedá přehlédnout.
Moc hezký článek, akorát škoda, že autor nepřipojil fotografie. To je pak informace jen napůl.
Jsou i tací, co ona auta pamatují, jinak je lze díky netu i dohledat i s obrázky. Pokud by tak učinil autor, byl by z článku spíše fotoblog