- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jsme pořád sto let za opicema-hlavně že máme jedny z nejdražších ale také nejmizernejších dálnicje to ostuda
Před pár dny jsem jel po D5 a bylo tam tolik zahraničních kamionů, jako nikde. Právě vozidlům 12 tun a víc by to chtělo zvednout mýtné, aby ČR přestaly používat jako levnou tranzitní zemi, respektive, aby se nákladní doprava vrátila na železnici.
Dík za koment, Libu, hezký večer
Perfektní a jednoduché. Viděl jsem v Itálii takto probíhající opravu dálnice od rakouských hranic až po Udine (cca 100 km) Práce byla hotova v obou směrech za měsíc (červen), a skončila krátce před vypuknutím hlavní letní sezóny. A po celou dobu oprav byl provoz na obtížně průjezdných úsecích tak dobře organizován, že nevznikaly kolony.
Nojo, Marku, tak to je. Každopádně radši píšu vztahovky nebo o kočkách, ale tohle mi prostě nedalo. Díky za nákuk
Mně na objížďce jako tankodrom takového místa ve středu praskla pružina na pravé přední straně, její ostrý konec mi rozpáral pneumatiku. Moje vina, měl jsem vůz přenášet...
Karma, souhlas a . Jinak to snad ni ocenit nelze.
Jenže k vší otázce na úsporu nervů (samozřejmě správné) považuji za nutné položit protiotázku:
A víte o kolik míň by vydělala firma opra u provádějící, o zadaveteli radši ani nemluvě.
No a o případných "malých domů" taky radši ani nemluvě.
Dík, Pavle
Přece firma nemůže požadovat stejně peněz za opravu trvající 14 dní jako za opravu trvající půl roku.
Koukněte na to z jiné strany, investuje se , opravuje se jsou prostředky sláva...
To je sice pravda a pozitivní věc. Ale jak už jsem psal niž, dělat opravy postupně za kratší čas, by asi vyšlo časově i finančně celkem nastejno, jako jich dělat víc souběžně dlouhou dobu. A řidičům by to krom nervů a času ušetřilo i peníze.
Všude je něco rozkopanýho. Vidět, že se tam něco dělá, mi stačí.
To já, Honzo jsem po "plyšáku" podlehl kapitalismu a to přímo v jeho kolébce, Nizozemí. A jednou jsem se po cestě zdržel a viděl jsem, jak před Amsterdamem, krátce před 22:00 staví dělníci zátarasy a v dáli již byl vidět připravené silniční stroje.
Prostě, opravují kratší úseky dálnice v noci.
To jsme se v červnu načekali,viď
I za to může Brusel. Dotace se musí stihnout vyčerpat a tak se opravují i silnice, které by jinak ještě na opravu pár let čekaly. Faktem je, ať jedu kamkoli, vždycky někde narazím na semafory. Na východ jsou za Kardašovou Řečicí, na jih u Chotýčan, na sever u České sibiře, jsou i cestou na Písek.
Dělat opravy postupně za kratší čas, by asi vyšlo časově i finančně celkem nastejno, jako jich dělat víc souběžně dlouhou dobu. Takže s tím Bruselem si nejsem tak jistý. Ale, že jsou všude, v tom máte pravdu.