- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Chybí Ti tam kategorie To stihnu. To jsou ti borci,co ti tam vjedou z vedlejší,jakoby byli na hlavní,opak těch Raz dva tři.... Člověk musi buď brzdit,nebo se modlit. Červená na semaforu je spíš dráždí.
Sari, ja vim, ale kdybych mel vyjmenovat vsechny kategorie, byli bychom tu jeste pozitri. Ale casem pridam dalsi
Tak máte můj příspěvk o jedné ze situací. Hezký den.
Jsem zcela "řidič" Vaší první kategorie pane Pražáku. Vím to o sobě od začátku - a proto radši neřídím. Manžel mě doveze všude, protože pochopil, že je to nejbezpečnější. Papíry mám jen pro katastrofické situace, jako např. kdyby si on zlomil nohu a celá záchranka byla v karanténě. Dovezla bych nás do nejbližšího špitálu. Ale hrůzou bych umírala. Jo jo, i takoví z nás se rodí. Jinak popsal jste to skvěle a i diskuse je pěkná. Stále více se utvrzuji v přesvědčení, že dělám dobře, když za volant nelezu. Pozdravuji.
Paní Dano, děkuji za komentář. Je dobře, že jste opatrná
Do diskuze nenapíši o řidičích, ale napíši díky Vám článek. Hezký den přeji.
Měl jsem v autoškole vynikajícího instruktora, který všem žákům opakovaně vysvětloval, že nejnebezpečnějším momentem je potkávání dvou protijedoucích aut. Vražednému blbovi jezdícímu ve stylu: "uhni, to je moje silnice" je opravdu nejlépe uhnout.
Spolehlivě mě ale vytočí takzvaní "dotahovači", kteří mají pocit, že smyslem jízdy na silnici je dokazování, kdo má pevnější nervy. Když se potkávám s autem na úzké silnici, mám prakticky vždy tendenci uhnout na kraj a zcela normální je, že oba protijedoucí řidiči mírně uhnou. Zatímco dotahovač si léčí nějaký mindrák a schválně zajede ke středové čáře, nebo i přes ni, aby si svoji "převahu" takzvaně užil. Popravdě musím říci, že se u nás pomalu ale jistě jezdí ohleduplněji a dokonce i dotahovači ubývají! Jen si nejsem jistý, zda neubývají v důsledku svého hazardního chování na silnicích. Když se dva dotahovači potkají v zatáčce a každý chce prokázat, že on je tím větším machrem, který neuhne, je to hotová katastrofa.
Dva dotahovači se navzájem vyruší - to je jako v matematice, mínus krát mínus je plus Díky, Marku, hezký den.
Taky mám pár silničních postřehů :)
https://janaslaninova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=675684
Zdravím z kalamitní oblasti nad Luhačovicemi :)
P.S.: nerekreuji se, ale školním (se) :)
Za clanek karmu. Ridice jste pekne rozdelil do kategorii. Jsem dost nervozni z predjizdeni, kdyz jsme v Cechach. Prijde mi to moc riskantni. Rychlost by mela byt upravena tak, aby se jelo pribliznou rychlosti a nemusely se resit predjizdky. Urcity stav vozovek, nebo nebezpecne zatacky vyzaduji urcitou rychlost a nic na tom nemeni, ze nekdo ma rychle auto.
Přesně tak, Ivano. Ono asi tak 95 procent lidí jezdí rozumě, ale těch zbývajících 5 procent dokáže způsobit to, čeho jsme na silnicích neustále svědky. Díky
je to hrůza co jsou někteří schopní dělat-já sice řidičák mám ale pokud mohu radši jedu MHD
Mně zatím žádný druh řidiče nevadí, zatím mě těší, že mám dobrý postřeh a v klidu si s nimi umím poradit. Také má předvídavost mě zatím nezklamala. Musíš své vozidlo znát a vědět o jeho schopnostech i neschopnostech. Mít ho v grifu a hlavně s ním být srostlý. Možná až mi bude za půl roku osmdesát, bude všechno jinak... Uvidíme? Honzo, tobě
A taky předpokládat že každý další účastník silničního provozu může udělat zrovna to nejhorší, co je v danou chvíli možné.
Mnoho štěstí, Horste, ať Ti to vydrží