- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To jsem se pokochala a zavzpomínala. Neodpustím si, že fakt není někdy jednoduchost na škodu. Uměla jsem si dolít vodu, olej i zapojit vypadlý káblík. Teď, mám problém otevřít kapotu. A to se mi tam objeví, netuším kde co hledat. A navíc se ta naše stodvacítka dala roztlačit nebo kousek pošoupnout. Nynější mazlík je takový těžký tank.
Klasického Spartaka jsem tam hledal, ale nenašel, to byla též lahůdka.
já mám pro veterány slabost.
Naši čekali na Favorita celou noc před Mototechnou- v r.1988.
Naše první auto byla červená stodvacítka a vyjela v zimě ve Špindlu kopce bez řetězů. tam kde ostatní už nasazovali, my v klídku jeli dál.a na dálnici frčela i 140 km/h.
Honzo děkuji za vzpomínky,
i já začínal na Š1000 MB a po polni cestě ve Frenštátě. Po nezaviněné havárii se stala Škodou 100 a pak přišla Š 120L. A pak už jsem se od Škodovek odklonil. Ale vzpomínky nádherné!
Také jsem se něco najezdil a sám opravoval. Dnes u těch aut člověk ani žárovku nevymění.
Žárovku ještě ano, Pavle, mám starou Fabku s klasickými. Ale ty různé moderní LED a podobně, to už je horší
Zajímavý blog, do čeho všeho Ty se ještě nepustíšU nás byla Škodovka jen jedna, vládli tu více Fiati
Do čehokoli, co mi přijde pod ruku, Jitko Fiati jsou fajn, hezký den
Soused měl 1000 MBX, tedy "embéčko" jen s dvěma dveřmi, s bezrámovou konstrukcí oken. Prý to mělo špatné jízdní vlastnosti (chyběl "b" sloupek, takže se to muselo hrozně kroutit), ale na pohled moc pěkné.
Matně si na něj pamatuju, jako kluci jsme ho obdivovali, ale za cenu těch nevýhod by to asi nestálo.
Embéčko tisícovka je krásná kára. A Favorit už je taky veterán???
Jo, představ si to. Favouš tam byl jako nejmladší
Pokud jste nebyl, dojděte do muzea Škody v Boleslavi a tam je to ještě lepší...