- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pro Vaši zajímavost dodám, že stanice bývá pro svoji kovově skleněnou kouzelnost využívána pro filmování, ale třeba jsem zde viděl i focení nějakých modelů
Fotografie moc pěkné, ale nebojte se při focení i jiných úhlů než jen vodorovných.
Zajímavé, ta stanice se mi opravdu líbí. Jinak pokud jde o mé focení, je to ryzí amatérizmus, prosím tedy brát s rezervou. Díky za podnět.
Vozy pražského metra mohou jezdit venku. Stejné jezdí po povrchu a na mostech i v jiných zemích východního bloku. Třeba v Kyjevě, Budapešti... . U nás je to jen o betonové loby... . A jen tak podotknu, tyhle vlaky po "renovaci" jsou šílené. Sedačky do pravého úhlu, vysoká hlučnost, ostré osvětlení. Oproti západu /Paříž, Berlín.../ jsme úplně jinde. Chtělo by to další linky s provozem vlaků na pneumatikách. Tiché, snášející vyšší stoupání... . A hlavně stanice blíž povrchu, menší a obecně méně nákladné... . V tomto je "Rajská zahrada" v Praze jako jedna z mála stanic asi nejpraktičtější.
Vidíte, a já bych se bál, že do nich při silném dešti nateče voda otvory náporového větrání. Máte pravdu, zlepšit by se dalo mnohé, ale dík aspoň za to, co máme, je to praktické.