- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To hnus, tak oblbovat lidi. Jinak fajn napsané Honzo, úplně živě tě vidím jak pobíháš mezi těmi regály. Tak sis jednou dopřál dobrou čokoládu.
Však bylo potřeba, Dani. Díky, hezkou sobotu
Billa,Penny,Coop,Kaufland a Tesco s Albertem - místa,kde nenakupuji.
Díky za poučnou příhodu, občas vážně naletí každej...
Losy mám 4. Tescoma sleva (ačkoli jsem to viděla celé hned) - ovšem stejná sleva je mi Tescoma obchodem nabízena několikrát ročně přímo emailem (co tam furt kupovat?). Ale třikrát sleva na čokoládu, takové ty kostičky, za cenu 19,90 Kč. Jiný obchod na tyto čokolády za 17,90 Kč.
Nechci slevu zadarmo... ale za 50 bodů, které byly většinou tak či tak k ničemu.
BILLA má svá špecifiká. Speciálně mne štve poměrně častá situace, když mají něco ve slevě, ovšem ta sleva je jen od-do určitého data, což je na cedulce napsáno miniaturním písmem. Nemám však problém po zaplacení a kontrole účtenky vrátit se k pokladně, a zboží, které bylo zlevněno třeba jen do včera, vrátit. To je jejich chyba, že cedulku s akcí neodstranili.
V Kauflandu zas mají fikanou reklamní akci pro důchodce. Nad každou pokladnou visí plakát sdělující to, že když budete čekat u pokladny déle než 5 minut, tak v informacích obdržíte slevovou kartičku na 50,- Kč. Jenže..
Pod tím mají malým (pro starší lidi téměř nečitelným písmem napsané, že nabídka platí pouze v případě pokud nejsou otevřené všechny pokladny.) A v tom je právě ten háček. Večer často bývají otevřené jen 3 pokladny. Vy si frontu prokazatelně déle než 5 minut u jedné z nich vystojíte a s účtenkou přijdete k informacím, kde požádate o slevovou kartičku. Tam vám sdělí, že byly některé z pokladen téměř bez fronty, což je protimluv, protože v tom případě by se u jedné z pokladen netvořila dlouhá fronta. A máte po slevové kartičce.
Bezmála
je taktéž mnohé i v lidech. V Německu jsem neměla aktivované slevy v mob.telefonu a při placení a aktivaci na slevu u zboží mne prodavačka na tuto nesrovnalost upozornila a pomohla mi toto veškeré zboží před načtením do pokladny v mob.telefonu nejprve aktivovat. Tím jsem ušetřila ne zrovna málo euro a ČR jsme nato obráceně ,,čím hůře pro zákazníka, tím lépe pro prodávajícího". Zde platilo a stále platí ,,hlavně nikomu nepomáhat a nepomoci a čím hůře tím lépe" i v nejhorší nemoci a bez úcty i ku stáří. Hlavní je zde vždy, ať to co nejvíce vynese a to za každou i bezohlednou cenu...
Až takhle bych to nezobecňoval. Mnohokrát jsem se u nás setkal se vstřícnou obsluhou.
Řešívám to tak, že jim nechám plný vozík u pokladny a odcházím. Byť jsem asi krapet za hysterku ...
To bych byl líný shánět všechno znovu jinde.
Honzo, je prima, že jsi to vzal s humorem, nakonec - co jiného zbývá
iri, tohle byla spíš taková "vata," pořádný článek bude pozítří
Podle množství reakcí čtenářů vašeho blogu je nás víc, kteří se "nachytali". Já mám Billu daleko, ale třeba takové Penny za ní vůbec nezaostává.