- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Děkuji. Skvěle napsáno a mám naprosto stejnou zkušenost. Vždy a všude je to o lidech a platí to o všech organizacích i firmách.
Zdravotnictví jako takové je na dobré úrovni ovšem termíny čekání na vyšetření u specialisty čtyři měsíce i přes půl roku v případě vážnějších potíží může znamenat, že k využití skvělých možností našeho zdravotnictví už ani nedojde....
Máte a nemáte pravdu.
Pacient určitě nebude hledat odpovědnou osobu a lepší či horší jednotlivce. Takže zjistí při pohybu po nemocnicích, že v některé se dá jíst dost dobře a v jiné naopak mu jídlo pozvedává žaludek. Nebo je personál obecně vstřícný, jinde zase aby jej vyvolával hlásnou troubou. Takto pacient běžně porovnává.
A že neexistuje střední cesta?
Máte stopro pravdu. Někdo se na někoho špatně podívá a ejhle Bulovka stojí za... Už jen proto. že mojí blízcí pracují v nemocnici, tak tak nepaušalizuji a i přes to, že jsem nebyl vždy na vrcholu spokojenosti. Byly to ovšem specifické ošetření a jinak jsem spokojen se službami a to i proto, že jsem si to vyzkoušel v cizině.