- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kanimura je podle mne koupený.. To, co předvádí v poslední době Neckermann (? Cook), už přesáhlo vše, co souvisí s tržním hospodářstvím.. Za cenu rizika krachu, například pro zimu 2011 / 2012 podbil ceny až o 50% - což si každý může najít na největších prodejních internetových AGENTURACH.. Jsem zvědavý, zda skutečně všichni klienti, co agentury (asi nemohu jmenovat - ale ..i - n via.., zá-jez-zdy, La-st moment) prodaly poukazy hodně pod cenou, na své lyže skutečně odjedou (asi někteří z kraje zimy ano..- únor, březen.. ???). Prostě se rozhodli, že a) zlikvidují český trh b)vyberou prachy a zmizí.. Podle mne stále platí - kdo chce moc.., nemá nakonec nic..
Překvapujeme mne, že tento článek píše tiskový mluvčí asociace CK, tomu úplně nerozumím. Kdyby byl pan Papež pouze majitelem ck Marco Polo, tak by mne to ani moc nepřekvapilo, vždyť v rámci konkurenčního boje v článku uvedeném, kdo by si nekopl, tomu bych rozuměl, i když v celkovém výsledku bych nečekal jakýkoliv kladný výsledek pro kohokoliv, ale psát tento článek a být tiskovým mluvčím asociace CK to už mne nepřijde tak úplně korektní a promyšlené, ale kdo chce kam .., Internetovému cestování se slevou zdar.