- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
1- mrtvý kůň časem zetlí, což je doprovázeno charakteristickým smradem
2- časem nám i ta Evropská UhNIjE
asi jste s nimi nikdy neletel, jinak byste je nemohl doporucit...
Poprve jsem s nimi letel pred tremi tydny a naposled pred dvema... opravdu neni o co stat...
a bude dlouho žít. Jinak můžeme v krátkém období také zemřít pod příkrovem z kysličníků uhelnatého. Současný stav je neudržitelný, kdyby nebyla zavedena opatření k omezení automobilových emisí, tak už se dnes ve městech všichni dusíme. Také s tím někdo někdy někde začal a ostatní se nakonec přizpůsobili. Stejná historie se opakovala u airbagů a bezpečnostních pasů.
A když tedy nesmějí vypouštět auta emise, tak proč bychom to měli tolerovat u letadel a parníků? V opačném případě totiž se stávají vůči letecké dopravě nekonkurenceschopnými, protože v letecké a námožní dopravě dnes tolerujeme negativní externality, které netolerujeme v automobilové dopravě.
ale jisteze ... jenom ti osklivi, zli americani a cinani vam na tu vasi uvedomelost tak nejak zvysoka yebou
zdanit majitele živých koní, aby se mohlo dotovat ty mrtvé, a to takovým způsobem, že nakonec budou všichni koně mrtví
V poslední době mi připadá, že i toto pravidlo platí.
UE jde ještě dál a rozhodla se vyhlásit dotační program: Chov mrtvých koní.
"Zákaz jízdy na živých koních".
a také vytvoření komise, která bude dohlížet na správné čerpání dotací na výzkum "mrtvých koní"
dále zdanit mrtvé koně a z těchto peněz platit komisi, stanovující kvóty, kolik která země může mít mrtvých koní
dále bude nezbytné označit mrtvé koně tepelnými štítky, aby náhodou neoteplovali globální klima při rozkladu
kam by šel do střední Afriky, tam by mohl začít od doby bronzové.
Nechte koně žít