Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Obyčejný člobrda

14. 8. 2012 21:42
Logika houpacího koně

Občanům nikdo nic nebere. Pouze někteří dostanou méně z peněz, které se berou jiným občanům. Zatímco církvi byl sebrán majetek, kteří občané svorně 60 let projídali. Kdo chápat nechce, ovšem nepochopí.

0 0
možnosti

Jay6

16. 8. 2012 20:56
Re: Logika houpacího koně

Logika bublajícího bahna. Co bylo ukradeno už bylo dávno vráceno! Co nebylo ukradeno nemůže být vráceno. pokud je většině lidí ukraden majetek a hlavně peníze, které nutně potřebují ke svému přežití a tyto prostředky jsou darovány(jde o dar církvím, tak to stojí v zákoně, vláda se snažila vyhnout slovu restituce jak čert kříži, aby se vyhnula žalobám od podvedených restituentů, mimochodem marně, žaloby už jsou proti českému státu podávány)někomu, kdo je naprosto nepotřebuje, tak jde o zločin. Jde o krádež a křivdu, která bude muset být znovu napravena! V tomto případě je zlodějem současná vláda, ale ten kdo přijme ukradený majetek i když ví odkud pochází je spolupachatelem. Samozřejmě tady jde o zločince recidivistu, který už si cizí majetek přivlastnil mnohokrát a pro katolickou církev je zvyk železná košile! []

0 0
možnosti

apeppepa

13. 8. 2012 21:45
Ubohý příspěvek

Pouhá demagogie, polopravdy a lži. Snažíte se podsouvat některé Vače názory za ověřená fakta používáním termínů "zjistilo se" apod.

0 0
možnosti

Jay6

13. 8. 2012 22:53
Re: Ubohý příspěvek

Já samozřejmě používám fakta. Ale demagogie je popírání těchto fakt na základě naprosté neznalosti věci. Jinými slovy od demagoga je obvinění z demagogie vlastně nejvyšší formou pochvaly. Takže díky!

0 0
možnosti

ippokorny

12. 8. 2012 22:06
Dobrý,

to mě nenapadlo, takto uvažovat.R^, ano, i obyčejní občané byli okradeni.

1 0
možnosti

Jay6

13. 8. 2012 1:44
Re: Dobrý,

Bohužel někteří i více než jednou. Chudák český restituent. Ve 48 ho okradli bolševici o všechno. A v 90.letech mu přiznali za ukradený majetek alespoň finanční náhradu. Nic moc, ale křivda byla aspoň částečně napravena. A v roce 2012 jako daňový poplatník zaplatí církvi 4x více než kolik dostal jako náhradu za svůj ukradený majetek. Je načase dělat náčrt nového zákona o vyrovnání státu s okradenými občany. V tomto případě by bylo fér kdyby to místo státu platily, ty církve.

0 0
možnosti

Obyčejný člobrda

12. 8. 2012 11:51
Hledáte zloděje? Podívejte se na vaše hejtmany?

Vydává se majetek, ze kterého stát vydělával 60 let. V hotovosti se platí nějakých 50 mld., to je částka, kterou ten majetek mnohonásobně za ty roky vydělal a my to prožrali. Mimochodem je to asi třetina ročního deficitu ČR, tj. peněz, které si půjčíme a rozfofrujeme v zakázkách rozkrádaných zprava i zleva každý rok, i když je nemáme. Za arbitráž o Novu jsme zplatili 10 mld. a nikdo ani nepípl. 50 mld. za odstranění černé kaňky z naší historie je pakatel.

1 0
možnosti

Lesní sběř

12. 8. 2012 13:28
Re: Hledáte zloděje? Podívejte se na vaše hejtmany?

Radši budu o padesát miliard bohatší, než o jeden domnělý hřích lehčí.

-

Ostatně, černou kaňku z naší historie odstranili naši otcové a dědové už v roce 1948, když církvi konečně dali to, o co si už pěkných pár set let říkala: po hubě. A my si teď, nepoučitelní, máme za padesát miliard pořizovat zbrusu novou kaňku, kterou za nás budou muset zmizíkovat naši synové a vnuci? ;-)

-

Kdo na církevních restitucích vydělá, to je zřejmé. Jaký prospěch to přinese NÁM, že se tak ptám?

3 0
možnosti

MerylZ

11. 8. 2012 18:01
Právní stát?

O právním státu u nás nemůže být ani řeči. Jinak bychom neviděli ve vládě tváře, které měly dávno sedět ve vězení. Naopak, nadále s pohodlnou většinou v parlamentu a proti vůli občanů této země připravují další a další zlodějny a zločiny.

3 0
možnosti

Jay6

12. 8. 2012 21:51
Re: Právní stát?

Tak mezi poslanci jsou si také někteří rovnější. Soudem odsouzení poslanci hlasují v parlamentu a pokud vím tak pro tento zákon v současné podobě. Nevinný poslanec, který nebyl ještě postaven před řádný soud je držen ve vazbě, aby nemohl hlasovat proti návrhu tohoto zákona. Jsme vážně divná země!

0 0
možnosti

SID09

10. 8. 2012 20:56
Tak jako vy, tady nemaže nikdo !

Proč pane Janota tak silně mažete ?

Nesnášíte jiné názory, než ty, které podporují vaše vlastní mylné přesvědčení !!?:-P

0 0
možnosti

Jay6

11. 8. 2012 0:37
Re: Tak jako vy, tady nemaže nikdo !

Pláčete hezky, ale na špatném hrobě. Nevhodné příspěvky maže bohužel admin. Nikoliv jak by bylo logické autor blogu. Proto mám raději facebook. Autor statusu rozhoduje o tom, které komentáře pod svým statusem nechá. Kdybych mazal já osobně zmizely by asi dvě třetiny všech příspěvků. Kdybych smazal všechny příspěvky anonymů, které pouze uráží autora, tak by tu zbylo sotva 30 tzv.diskusních příspěvků. Kdybych smazal ty, které se vůbec netýkají obsahu textu, tak by jich zbylo sotva 20. Těžko tady na tomto serveru hovořit vůbec o diskusi. Přesto nechávám na vyjádření, na rozdíl od jiných, prostor. Ostatně sám články bez povolené diskuse ani nečtu. I když dokážu pochopit proč někteří tyto náhražky racionální diskuse pod svými texty odmítají. Proč se nechat beztrestně urážet polovičními analfabety z řad anonymní, vulgární a primitivní lůzy?

4 0
možnosti

Jeden pán

10. 8. 2012 16:27
Jak mafie pěkně spolupracuje.

Ale přecejen je tady vidět nějaký posu kupředu. Zatímco jinde spolu největší mafiánské klany soupeří a navzájem se střílí, tady u nás krásně spolupracují. Všechny tři největší mafiánské organizace - tedy církev, vláda a parlamen.

2 0
možnosti

Jay6

12. 8. 2012 21:48
Re: Jak mafie pěkně spolupracuje.

To je nesmysl. Parlament zrovna teď ovládá většina poslanců z vládních stran. Poslanci opozice zásadně hlasují proti asociálním zákonům současné vlády. Ale prostě těch 82 poslanců plus minus těch pár nezařazených na ty asociálý z TOP 09 a Starostové, ODS a nově vzniklé straně co jde na nervy všem slušným LIDEM a pár trestné stíhaných nebo odsouzených poslanců, zkrátka nemá. Snad se voliči poučí.

0 0
možnosti

magion77b_autor

10. 8. 2012 15:59
Nesouhlasím!

V první řadě je autorovo rétorika velice směšná! Rád se předvádí s přehnanými výrazy a odsuzuje zrovna toho,kdo je v kurzu kritiků! Ale k věci, sme jediný stát na světě,který má většinu obyvatelstva ateisticky založenou! Do kostela chodí pravidelně pouze cca.1,5%obyvatel(víc je i homosexuálů) a za méně jak 10 let to bude dle současného kurzu mnohem méně,jelikož jak každému jistě dojde,jedná se především o ty nejstarší z obyvatelstva. Aby vše bylo spravedlivé i z hlediska běžného občana,bral bych tato čísla v potaz. K čemu bude církvím statek v horní dolní a dům v opičákově na náměstí? Jsou evropské země,kde převážná část financí církvím jde přímo od občanů dary a stát je podporuje spíše jen formálně. V Čr by samozřejmě takový způsob byl pro církve destruktivní,ale zase by to korespondovalo s počtem pravidelných návštěvníků jejich svatostánků. Tím se dostáváme k myšlence o možném lobingu ze strany církví, že by?! Byl bych proto, aby se pouze"něco"vrátilo. Není doba na rozhazování!

1 0
možnosti

Jay6

12. 8. 2012 21:38
Re: Nesouhlasím!

Odsuzují zrovna toho kdo je v kurzu kritiků? To si mne snad pletete s populistou Okamurou? Ve svých článcích vyjadřuji zásadně svoje vlastní názory bez ohledu na mínění ostatních či většiny. Doporučuji k přečtení mé předchozí články. Třeba Filipiku Davida Ratha, či Smetana-jen další český vajíčkový demokrat, České primitivní pokrytectví a další. Vyprošuji si abych byl zařazován do škatulky Okamurů a jiných populistů jejichž veřejný názor se vždy zásadně shoduje s názorem většiny ve výzkumech veřejného mínění. Já do senátu nekandiduju. A i kdyby, na mých názorech to nic nezmění. Ale máte jinak pravdu. Opravdu není doba na velkorysé dary z kapes daňových poplatníků. Ale naštěstí ani případným přijetím zákona v této podobě, není všem dnům konec. I důsledky špatného zákona se dají zmírnit nebo úplně odstranit jiným zákonem. A na ten stačí jak nám vládní koalice ukázala pouhých 101 stejně naladěných poslanců ve sněmovně. Což není až tak nedosažitelný počet, po příštích volbách.

0 0
možnosti

aksaj

10. 8. 2012 14:54
Kdo vrátí českým občanům, co jim bylo ukradeno?

Myslím si, že nebyly narovnány škody způsobené Německem za léta 1938 - 1945 . Ztracené životy, rozvrácená ekonomika, zničený stát  nástup rudých ďáblíků k moci. Stále se nadává na komunisty, ale nebýt Hitlera a spol. nemuseli bychom se dnes takto hašteřit.

Dále hnedka  po válce tu bylo znárodnění a vyvlastnění a pak ony Benešovy dekrety no to se, ale mnohým nehodí do krámu ( proto nechápu, jak mohl p. Havel dostat restituce a byl mu přiznán i podíl jeho Židovských podílníků , kteří během války zmizeli.  Viz kniha Bouře autora P. Polanského ).

Některé církve dělají nárok na majetek který jejich nikdy nebyl či jej ztratily již před rokem 1948. Ostudným ale je že v případě Židů jim byl jejich majetek za posledních 60 let již po třetí arizován a rozkraden. Ono taky jde kdo bude dělat ty "restituce" takže zde máme zase platy a úplaty přerozdělování , náhrady jo to se to potom vybraným bohatne i když jsou jenom služebníci státu a jeho přisluhovači ...

0 0
možnosti

Stará kára

10. 8. 2012 13:44
Jen drobnost

Onen ženský řád (Voršilky) nedostal majetek  z p ě t!! On jim nikdy nepatřil.  Ty ctné Voršilky nedbaly na spravedlnost a majetek státu nevrátily. Rychle, rychleji než by parlament mohl zjednat nápravu, majetek prodaly. A neslyšel jsem žádného církevního funkcionáře, že by se nad zbohatnutím z majetku neoprávněně nabytého pozastavil. Jen pan kardinál Vlk nám vysvětlil, že katolická církev sice výhody vyjednává jako "církev", ale že pak si jednají jednotlivé řády a ostatní církevní právnické osoby podle svého.  Takže pozor: v případě katolíků se nebud navracet "církvi". Nic takového (alespoň tak jsem rozumněl Vlkovi) neexistuje.

4 0
možnosti

Jay6

11. 8. 2012 0:48
Re: Jen drobnost

Ano. To je pravda. Ten majetek byl vydán omylem. Myslím, že šlo o budovu nové scény Národního divadla. Ale to nic nemění na tom, že řád vydělal pěkné peníze. Ona většina církevního majetku byla vydaná už v roce 1990. Myslím, že kardinál Tomášek blahé paměti řekl, že nebylo vráceno všecho, ale bylo vráceno dost a církvi to stačí. Potom ještě hodně majetku bylo vráceno v průběhu let 1996-1998. Žádný speciální zákon nebyl vůbec třeba. A kdyby byl měli lidovci dost času, aby jeho vznik protlačili. Byli součástí každé vlády do roku 1998. V letech 1996 měli pohodlnou většinu s ODS ve sněmovně i senátu. To současné finanční vyrovnání je nadbytečné. Teď jsem četl vyjádření evangelického kněze tuším z církve česko bratrské, že podle zákona mají dostat dvě miliardy a nikdo z církve netuší za co! V roce 1948 neměli moc majetku a ten už dávno dostali zase zpět. Takže by mne vážně zajímal ten seznam majetku a metodika s jakou byla vypočítana ta finanční náhrada.

2 0
možnosti
  • Počet článků 220
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2294x
Skeptický optimista, idealista, melancholik, náročný, tradiční socialista.