Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Dodal bych jen jedno - v Kauflandě na Vypichu je hned za pokladnami váha, na které prodavačky omyly takových zákazníků bleskově napraví. Osobně dělám chybu, že po nákupech v Tescu, Lidlu či Albertu - kde se váží na pokladně, jdu bez vážení ke kase v Kauflandu či Bille a dostanu "kubo" ...

0 0
možnosti
IH

I37r90e71n87a 47H20r82u27b69á

16. 1. 2013 11:58

To je kvůli inventuře a zásobám. Je to jako by jste si strčil do pytlíku dva různé rohlíky, které by stály stejně. Tomuhle postupu obchodu rozumím. Chyba je ale v tom, že tam měl okamžitě naběhnout personál a papriky vám převážit a ne vás posílat zpátky. To my Češi ještě neumíme.

1 0
možnosti
PJ

Tak, tak, aby seděla inventura, musí se markovat žlutý a červený papriky hezky zvlášť i přes to, že stojí stejně, jenže jedna je položka číslo 859337147 a druhá číslo 859337148. No a ty chytřejší supermarkety mají váhu integrovanou na pokladnách do laserový čtečky EAN kódů.

0 0
možnosti
RP

JJ, pořádek musí být.

Je to totéž, jako by zákazník do krabice pro 6 lahví vína nastrkal 3 flašky Frankovky a tři stejně velké flašky Portugalu náhodou za stejnou cenu a chtěl po pokladní, aby mu to namarkovala jako 6x Frankovku nebo 6x Portugal.

Sice jsou supermarkety, kde v v regálech v tom označování zboží cenami  mají evidentně menší nepořádek, ale pokladny propojené s skladovým systémem mají snad už všechny.

1 0
možnosti
HH

Vážený, ten manažér nesleduje kolik červené nebo žluté papriky a v jakém poměru. Pokladní systém je přimo spojen se skladovou zásobou a při poklesu na určitou hodnotu automaticky generuje poptávku pro centrální sklad. Proto se to musí "markovat" zvlášť. Kdyby to dělali všichni stejně, tak se může stát, že až by jste tam přišel příště a chtěl žlutou papriku, tak by nebyla a vy by jste láteřil nad neschopností obchodu.

2 0
možnosti
RP

A některé už dokonce počítačový mají regálový optimalizační systém. Který jim automaticky generuje, které zboží mjí kde do regálu umístit a jak velký prostor pro něho mají udělat. Zřejmě podle toho, jak zboží láká zákazníky, aby nakoupili i jiné zboží  a taky jak se to samotné zboží  prodává.

1 0
možnosti
PN

P38e43t66r 78N29ě68m86e37c

16. 1. 2013 10:51

A co treba jiny vyrobek. Pro priklad pivo: dva druhy budou stat stejne, presto se musi "markovat" kazde vzlast. Nebo: mam 5 mlik po 11,90 a k tomu 5 cokolad po 11,90. Namarkujte to dohromady. Ty by nikoho snad nenapadlo. Stejne je to u paprik.

0 0
možnosti
JF

J69a27n 87F97r96o70l93í14k

16. 1. 2013 10:43

Toto se mě stalo také, tak jsem pytlík roztrhl a vysypal na pás pokladny a čekal co bude. Když jsem byl vyzván abych si donesl nov igelity tak jsem řekl jsem, že to nechci a zaplatím jen co bylo namarkováno. A od té doby do tohoto konkrétního Tesca nakupovat nechodím.

0 1
možnosti
Foto

Jednou jsem timto zpusobem nechal u pokladny cely nakupni kosik. Namarkovano-nenamarkovano, zbozi jsem neprevzal, tudiz jsem ho ani nezaplatil. A priste uz si v te prodejne dali pozor, jak se ke mne chovaji...

1 0
možnosti
  • Počet článků 35
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2296x
Agent s teplým deštěm. Co jiného je "marketingový poradce"? Ale když mě to baví... (www.marketeers.cz)

Seznam rubrik