Sexistické prasátečko a hloupí genderoví mravokárci

Nezávislé sociálně ekologické hnutí Nesehnutí udělilo diplom za nejvíce sexistickou reklamu spotu studentů Lesnické a dřevařské fakulty.

„Je to spojení sexismu a VŠ vzdělání, včetně využívání těch nejpokleslejších soft-pornografických konvencí,“ ohodnotil reklamu genderový odborník z Fakulty humanitních věd Karlovy univerzity Petr Pavlík.

Ale no tak, milé hnutí, pane Pavlíku! To si prostě jen parta studentů se značnou mírou nadsázky a recese natočila video.

Váše „genderově odborné“ pohoršení je prostě zcela mimo mísu, mimo reálný svět. Ano, myslím ten odporně sexistický svět, kde hezké ženské i mužské tělo jsou objektem obdivu a touhy – od nepaměti. (Ostatně, o tom věděli své Mucha, Rubens, Drtikol…)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Svět, kde si studenti ze sebe dělají srandu a recesi bez ohledu na Vaše genderové poučky. Je to svět, kde studenti očekávají od studií na VŠ i to, že tam potkají spoustu hezkých holek nebo kluků a zažijí s nimi hodně sexistických radovánek.

Hezké ženy i hezcí muži prostě budou nejen v reklamách i nadále. To proto, že lidé jsou lidé. Sociální inženýrství nazývané „gender-studies“ na tom (snad) nic nezmění. Pyramida potřeb pana Maslowa funguje.

A největší sranda na tom je, že důvod, proč tato reklama vyhrála vaší soutěž,  je prostý: hlasovali pro ni právě studenti LDF, kteří se o nominaci dozvěděli a pomocí sociálních sítí se vyzývali k podpoře hlasováním. Protože jim to přišlo být super recese – a taky tím chtěli upozornit na svůj bezva klip. Povedlo se jim to. Takže vítězství v soutěži o sexistické prasátečko bylo to nejlepší, co je mohlo potkat. Sledovanost videa stoupla o 40.000 shlédnutí na youtube za 3 dny! O klipu se mluví, píší o něm média.

To se sociálním inženýrům stává pokaždé – výsledek jejich snažení je vždy jiný, než si představovali.

(Video naleznete zde.)

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Jan NovákJan | úterý 3.12.2013 20:37 | karma článku: 21,30 | přečteno: 1153x