- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
„Je to spojení sexismu a VŠ vzdělání, včetně využívání těch nejpokleslejších soft-pornografických konvencí,“ ohodnotil reklamu genderový odborník z Fakulty humanitních věd Karlovy univerzity Petr Pavlík.
Ale no tak, milé hnutí, pane Pavlíku! To si prostě jen parta studentů se značnou mírou nadsázky a recese natočila video.
Váše „genderově odborné“ pohoršení je prostě zcela mimo mísu, mimo reálný svět. Ano, myslím ten odporně sexistický svět, kde hezké ženské i mužské tělo jsou objektem obdivu a touhy – od nepaměti. (Ostatně, o tom věděli své Mucha, Rubens, Drtikol…)
Svět, kde si studenti ze sebe dělají srandu a recesi bez ohledu na Vaše genderové poučky. Je to svět, kde studenti očekávají od studií na VŠ i to, že tam potkají spoustu hezkých holek nebo kluků a zažijí s nimi hodně sexistických radovánek.
Hezké ženy i hezcí muži prostě budou nejen v reklamách i nadále. To proto, že lidé jsou lidé. Sociální inženýrství nazývané „gender-studies“ na tom (snad) nic nezmění. Pyramida potřeb pana Maslowa funguje.
A největší sranda na tom je, že důvod, proč tato reklama vyhrála vaší soutěž, je prostý: hlasovali pro ni právě studenti LDF, kteří se o nominaci dozvěděli a pomocí sociálních sítí se vyzývali k podpoře hlasováním. Protože jim to přišlo být super recese – a taky tím chtěli upozornit na svůj bezva klip. Povedlo se jim to. Takže vítězství v soutěži o sexistické prasátečko bylo to nejlepší, co je mohlo potkat. Sledovanost videa stoupla o 40.000 shlédnutí na youtube za 3 dny! O klipu se mluví, píší o něm média.
To se sociálním inženýrům stává pokaždé – výsledek jejich snažení je vždy jiný, než si představovali.
(Video naleznete zde.)
Další články autora |
ZOLLER CZECH s.r.o.
Plzeňský kraj
nabízený plat:
50 000 - 55 000 Kč