- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Z textu jsem pochopil, že to byla asistence "zdarma", kterou autor dostal jaksi mimochodem za pravidelné návštěvy servisu. Tady bych asi hledal příčinu.
Kdyby to byla služba placená třeba tisícovkou měsíčně, tak by příběh vei pravděpodobně probíhal jinak, hned už od volání na linku a čekáni na operátora. CRM systémy v tehle oblastech fungují velmi dobře.
Máte pravdu. Přesně tato příčina mě také napadla a brzy jsem zalitoval, že jsem věc neřešil přes svou pojišťovnu, které za služby platím. Nějak jsem věřil tomu, že oficiální asistence od Fordu bude dbát o svou značku. Na druhou stranu, když jsem před lety volal asistenci od Generali, moje zkušenost nebyla o nic lepší. Asistenci od Allianz, kde jsem teď, jsem zatím nevyzkoušel.
Hrozný peklo... Zvolil jste špatné asistenční služby. Příště raději řešte asistence s tím kdo vám dělá povinné ručení...
Po této zkušenosti to mám rozhodně v plánu.
Když si koupíte Forda, musíte být šťastný. Bohužel budete šťastnější, když se ho zbavíte. Apropó, víte proč má Ford nejtlustší knížku manuálu? Obsahuje totiž jízdní řády vlaků z celé EU.......no sorry, vtip.
V anglofonní oblasti se FORD překládá jako Fix Or Repair Daily :-D
tsss, zkuste si nekdy v chorvatsku v Dubrovniku zavolat sanitku. Od urazu ubehlo 90 minut nez se nam podarilo vubec vypatrat spravne telefonni cislo a dalsich 60 minut nez prijeli. A kdyz jsem se snazil pres asistenci ziskat pomoc tak jediny co byly schopny zaridit tak byl taxik a ptali se nas jestli dojdeme dolu z hradeb. Celou dobu jsem po nich chtel zachranku, no nic,... asistencni sluzby nekdy funguji a nekdy zase ne,... :-) Akorat mi to potvrdilo nas zazitek a nastesti nase auto jezdi dobre takze autoasistenci jsme zatim nepotrebovali :-)
Fordem tam a vlakem zpatky, se rikavalo ;-)
Měl jsem tři fordy- escorta, focus a mondeo, a byly to nejlepší a nejspolehlivější vozy, které jsem měl. Udrel jsem je k smrti, tahal jsem s nimi žulové schody, z Paříže mramor, zkrátka nešetřil jsem je. Nalital jsem s nimi dohromady přes čtvrt milionu kilometru a jediná závada, kterou jsem musel řešit na cestách, bylo turbo u mondea. Jinak jsem s nimi vždy dojel, kam jsem potřeboval, včas a bezpečně.
Jojo, a věřili byste, že bývaly doby, kdy vadný klínový řemen
1) byl v motorovém prostoru na první pohled vidět.
2) náhradní řemen každý rozumný řidič míval v kufru auta, byť třeba zcela vespod
3) postup jeho výměny se učíval v autoškole v rámci nauky o údržbě vozu.
4) provést výměnu bylo snadné i na silnici, představovalo to max. půlhodinku práce - pokud se musel napřed nechat zchladnout motor. Jinak deset minut.
A věřil byste tomu, že elektrický startér nebyl běžnou součástí vozu?
Otázka by měla znít jinak, proč je ten řemen dnes bez dílenského vybavení nevyměnitelný? A obecně spousta věcí v autech která je dnes svépomocí neopravitelná, na rozdíl od minulosti
Tak to je tedy horor...
Škoda jen, že úsilí a čas vložené do tohoto článku přijdou takřka vniveč, neb informace v něm obsažené, se nedostanou k těm dotyčným...
Na zákaznickou linku Fordu jsem poslal článek i s odkazem také
Jen k chorvatskému autoklubu se to asi nedostane...