Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

P16a66v97e50l 92K95r53á89l

23. 6. 2021 16:43

Pokud mám správné informace, tak žíhání reaktorové nádoby se v pozdějších letech přesunulo do Škody Plzeň. Firma Realistic Karlovy Vary pak pro toto žíhání zmíněné nádoby vyrobila a smontovala velkou vozovou pec. Odporové topné spirály(materiálem byl Kanthal ze Švédska) byly hned nebo trochu později regulovány tyristorovými jednotkami. Takže na tu dobu super špička ! :-) Však také tehdejší ředitel fy Realistic - pan Knot - za to dostal řád práce. R^

1 0
možnosti
JM

J16a11n 12M77a12r84e21k

23. 6. 2021 18:05

Pavle, já nevím, se dělo později, to už jsem žil v cizině. generální dodavatel byla Škodovka, my jsme pro ní dělali to žíhání. Prototyp té nádoby v Jaslovských Bohunicích se prováděl na Bolevci u Plzně, ale to jsem byl ještě na vojně. V příštím blogu napíšu něco otom, jak jsme tam v Bohunicích válčili.

0 0
možnosti
Foto

Honzo, díky! Byl jsi Ájedničkář k pohledáníR^

0 0
možnosti
JM

J93a72n 80M16a88r93e24k

23. 6. 2021 18:05

No to bych řek!!!!!!

0 0
možnosti
Foto

Čtu to se zájmem. Záhada A1 mne zajímala už dávno.

1 0
možnosti
JM

J85a58n 37M86a41r90e53k

23. 6. 2021 18:07

Když tam ale člověk pracoval, nebyla to žádná procházka růžovým sadem. Já měl raději "Záhadu Hlavolamu" od Foglara.

0 0
možnosti
JV

J26a32n 56V87l36k

23. 6. 2021 7:08

Byla to obdivuhodná doba, do jakého projektu se ČSR pustila. Už vzhledem k velikosti tlakové nádoby reaktoru. Nejdále asi v této oblasti byli Angličané. U nás se pokoušeli odborníci na příkaz strany a vlády vytvořit vlastní plynem chlazený reaktor.

2 0
možnosti
ND

Tak nudný to není, Honzo, je to i určité svědectví doby viděno tvýma očima.

0 0
možnosti