Diskuse
Velká kola, krátký život
Děkujeme za pochopení.
dolch
Krása
275 byla nádherná a je to věčná škoda, že se nepodařilo žádnou zachovat. Ale v roce 1949 k tomu bohužel nebyly podmínky. Ovšem co je mnohem horší a opravdu trestuhodné je to, že se nepodařilo zachovat ani 265.012, která stála jako vytápěcí kotel (bez žádných drastických úprav) v Kralupech nad Vltavou až do roku 1965!!! A tehdy již o její záchranu mnoho nadšenců usilovalo, ovšem soudruzi rozhodli jinak. (Kdyby nic jiné, tak už pro tohle budu komunisty nenávidět do konce života.) Podobně 387.016, soudruha, který rozhodl o jejím sešrotování bych mile rád vlastníma rukama uškrtil.
petr.n_22
xychteen
Náhodou, 275 bude v Kotlince živa ještě dlouho...
...byť jen jako hrdinka patrně nejslavnější tuzemské parostrojní filmové scény (protože v "Železným dědkovi" chytá na prsa ty ujetý vagóny)
Já osobně ta moc velká kola moc nemusím, z C&K éry mám nejradši řadu 414. Ale váš názor respektuju :-) Přeju pěkný den.
colonel32
Re: Náhodou, 275 bude v Kotlince živa ještě dlouho...
414 je velmi nedostatečné označení, nevím zda myslíte Heligóna (414.0) nebo Prachárnu (414.4), ovšem k vašemu štěstí se nám dochovaly typy oba. Inu, malá kola. Na druhou stranou, jak jsem psal v úvodu, za krásné je považuju bez výjimky všechny, takže i na výjezd opraveného Conrada Vorlaufa z roku 1873 se těším jako malej kluk
- Počet článků 20
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 2107x