Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

dolch

29. 5. 2012 8:05
Krása

275 byla nádherná a je to věčná škoda, že se nepodařilo žádnou zachovat. Ale v roce 1949 k tomu bohužel nebyly podmínky. Ovšem co je mnohem horší a opravdu trestuhodné je to, že se nepodařilo zachovat ani 265.012, která stála jako vytápěcí kotel (bez žádných drastických úprav) v Kralupech nad Vltavou až do roku 1965!!! A tehdy již o její záchranu mnoho nadšenců usilovalo, ovšem soudruzi rozhodli jinak. (Kdyby nic jiné, tak už pro tohle budu komunisty nenávidět do konce života.) Podobně 387.016, soudruha, který rozhodl o jejím sešrotování bych mile rád vlastníma rukama uškrtil.

0 0
možnosti
P

petr.n_22

29. 5. 2012 1:34
Pokud se někdy dostanete na Floridu

nádherná auta:

http://www.sarasotacarmuseum.org/

0 0
možnosti
X

xychteen

28. 5. 2012 17:31
Náhodou, 275 bude v Kotlince živa ještě dlouho...

...byť jen jako hrdinka patrně nejslavnější tuzemské parostrojní filmové scény (protože v "Železným dědkovi" chytá na prsa ty ujetý vagóny)

:-)

Já osobně ta moc velká kola moc nemusím, z C&K éry mám nejradši řadu 414. Ale váš názor respektuju :-) Přeju pěkný den.

0 0
možnosti
JK

colonel32

28. 5. 2012 18:06
Re: Náhodou, 275 bude v Kotlince živa ještě dlouho...

414 je velmi nedostatečné označení, nevím zda myslíte Heligóna (414.0) nebo Prachárnu (414.4), ovšem k vašemu štěstí se nám dochovaly typy oba. Inu, malá kola. Na druhou stranou, jak jsem psal v úvodu, za krásné je považuju bez výjimky všechny, takže i na výjezd opraveného Conrada Vorlaufa z roku 1873 se těším jako malej kluk R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 20
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2107x
Prý Homo sapiens. Občas bych byl radši Homo habilis, protože inteligencí naše společnost opovrhuje, zatímco zručnosti si váží.

Seznam rubrik