Děkujeme za pochopení.
velky bratr
No a co, zvolili jste si to!
A koho jste volil? Jste v tech 95% co volili pokracovani vysmechu svobode a demokracii? Pak oslavujte, ze se to dal dari. Pokud jste volil v tech par procentech co opet nedostali do zastupitelstva jedineho kandidata, pak jedine mate pravo na kritiku, s niz jen souhlasim byv volicem tech, co este nic neukradli a nikam se nedostali.
EMS
Trestní oznámení jste už podal???
Když tak víte, jak se vědomě hazarduje a ohrožuje zdraví???? NE, jen plácáte a motáte dohromady věci, ´které spolu nesouvisí.................
pilinazlenina
to je jednoduchá rovnice
DP naoko ušetří (někdo tam možná dostal pěkný úplateček)
A jako bonus se opět zhorší průjezdnost Prahou, protože cílem našeho socialistického zřízení znemožnit lidem individuální dopravu.
Na to že přitom přibyde pár mrtvých jsou už soudruzi zvyklí.
velky bratr
Re: to je jednoduchá rovnice
Ano, do obrazku budovani otrokarske spolecnosti to zapada dobre.
cliff
jiny pohled
ja bych to nebral tak tragicky. nikdo neni nesmrtelny a nekomu svicka holt dohori driv. a na kdyby se nehraje.
treba je vyhoda, ze pres tyto koleje auta nemohou, nemelo by se pak stavat, ze je zablokuji ci zpusobi kolizi.
anncz
Re: jiny pohled
Ty bys ospravedlnil i koncentracni tabor blbecku.
villík
Exkurs do historie...
Dřív se kolejnice (i žlábkové) válcovaly v Kladně. Asi kolejnice z tehdejší SONP (z Koněva) byly i dobrý, protože ještě koncem padesátejch let byla na trati do KV kolejnice s nápisem Kladno prostřelená od kotláře za války.... a furt držela. Ty žlábkový kolejnice držely taky. Pak se výroba předala do Třince...... a dneska je dělá kdekdo nejlacinějšími technologiemi a draho prodává. Není na tomhle šprochu pravdy trochu ? Vždyť ty starý tramvaje měly tak tvrdý podvozky.....
Mahullena333
Co na to policie?
O lidi jde v této zemi až naposledy. Když k někomu přijede sanitka pozdě, to nikoho netankuje. Problém se začne řešit, až v koloně uvízne vládní kolona nebo policejní ochranná služba vezoucí chráněnou osobu, nejlépe nějakého prezidenta. To pak bude šrumec. Dostanou se do pěkné pasti. Stačí se podívat, u každé křižovatky nebo přechodu se ještě navíc zužují jízdní pruhy. Když tam zůstanou viset dvě nabouraná auta, už kolem nich neprojede ani cyklista. Pak přijde vládní nařízení: okamžitě zakrytovat!!! Jsem zvědavá, až celá kolona bude couvat třeba přes Podolské nábřeží!!! Dopravní podnik vytváří obstojné bezpečnostní riziko. Jinak v ulici Jugoslávských partyzánů je to výživné. Nedávno tam neprojel autobus kolem dodávky, která stála ve druhé řadě a řidič tam vykládal pečivo.
hamouss
Co řekli jiní
Pavel Pafko - přednosta třetí chirurgické kliniky motolské nemocnice: V některých případech může mít i několikaminutové zdržení sanitky fatální následky. Zdeněk Schwarz - ředitel pražské záchranky: Sanitky se tudy nemají jak dostat a je to stále horší. Podobná situace je například i v Sokolské ulici nebo na Podolském nábřeží. Marie Kousalíková - starostka Prahy 6: Pokud rychlá sanitka stojí v koloně, tak není rychlá,a le pomalá. Město by to mělo řešit
lojzinacek
Závěr z tajné oponentní zprávy DP Praha
Zpráva k projektu kolo – kolejnice je postavena pouze na odhadech bez relevantních podkladů s použitím nepřesných čísel a nemá žádnou vypovídající hodnotu. Přechod z kolejnice NT1, resp. B1 na kolejnici S49 vyžaduje vícenáklady související s reprofilací kol ve výši minimálně 210 miliónů korun. Úspory plynoucí z nižší ceny kolejnic jsou v kontextu s touto částkou zanedbatelné. Očekávané technické efekty s nejistým výsledkem se mohou projevit nejdříve za 5 let. Návratnost projektu je diskutabilní, očekávat ji v rozumném časovém horizontu nelze. Projekt je nositelem rizika, že při doposud neznámém poměru kolejnic NT1, resp. B1 a S49 může docházet k dramatickému snižování životnosti kol a kolejnic.
Na základě posouzení všech aspektů navrhuji výměnu stávajících kolejnic NT1, resp. B1 za kolejnice S49 v Praze pozastavit. Případná realizace tramvajové trati s kolejnicemi S49 v úseku Kotlářka – Sídliště Řepy plánovaná od 1. června 2010 přinese dlouhodobý enormní nárůst nákladů ....
dolch
Fakt?
U nás nedávno udělali koleje nové, a nejen, že tam dali zase ty žlábkové, ale dokonce je osázeli trávou. Přejet se pochopitelně dají kdekoli. Takže co se to děje? Že by naši radní DP nějak upláceli? Sodoma, Gomora.
xychteen
Re: Fakt?
Jedním z argumentů je, že výrobce "žlábků" je jen jeden a monopol využívá k nepřiměřené ceně. Ovšem je-li to pravda...
- Počet článků 218
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 2345x