Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

x.time

26. 9. 2011 10:21
a koho to trapi ?

mozna tak vas

0 0
možnosti

velky bratr

24. 9. 2011 15:56
No a co, zvolili jste si to!

A koho jste volil? Jste v tech 95% co volili pokracovani vysmechu svobode a demokracii? Pak oslavujte, ze se to dal dari. Pokud jste volil v tech par procentech co opet nedostali do zastupitelstva jedineho kandidata, pak jedine mate pravo na kritiku, s niz jen souhlasim byv volicem tech, co este nic neukradli a nikam se nedostali.

0 0
možnosti

EMS

24. 9. 2011 12:12
Trestní oznámení jste už podal???

Když tak víte, jak se vědomě hazarduje a ohrožuje zdraví???? NE, jen plácáte a motáte dohromady věci, ´které spolu nesouvisí.................

0 0
možnosti

pilinazlenina

20. 9. 2011 23:34
to je jednoduchá rovnice

DP naoko ušetří (někdo tam možná dostal pěkný úplateček)

A jako bonus se opět zhorší průjezdnost Prahou, protože cílem našeho socialistického zřízení znemožnit lidem individuální dopravu.

Na to že přitom přibyde pár mrtvých jsou už soudruzi zvyklí.

1 0
možnosti

velky bratr

24. 9. 2011 15:56
Re: to je jednoduchá rovnice

Ano, do obrazku budovani otrokarske spolecnosti to zapada dobre.

0 0
možnosti

cliff

20. 9. 2011 13:14
jiny pohled

ja bych to nebral tak tragicky. nikdo neni nesmrtelny a nekomu svicka holt dohori driv. a na kdyby se nehraje.

treba je vyhoda, ze pres tyto koleje auta nemohou, nemelo by se pak stavat, ze je zablokuji ci zpusobi kolizi.

0 0
možnosti

anncz

23. 9. 2011 20:22
Re: jiny pohled

Ty bys ospravedlnil i koncentracni tabor blbecku.

2 0
možnosti

villík

20. 9. 2011 10:08
Exkurs do historie...

Dřív se  kolejnice (i žlábkové) válcovaly v Kladně. Asi kolejnice z tehdejší SONP (z Koněva) byly i dobrý, protože ještě koncem padesátejch let byla na trati do KV kolejnice s nápisem Kladno prostřelená od kotláře za války.... a furt držela.  Ty žlábkový kolejnice držely taky. Pak se výroba předala do Třince...... a dneska je dělá kdekdo nejlacinějšími technologiemi a draho prodává. Není na tomhle šprochu pravdy trochu ? Vždyť ty starý tramvaje měly tak tvrdý podvozky.....

0 0
možnosti

Mahullena333

20. 9. 2011 9:37
Co na to policie?

O lidi jde v této zemi až naposledy. Když k někomu přijede sanitka pozdě, to nikoho netankuje. Problém se začne řešit, až v koloně uvízne vládní kolona nebo policejní ochranná služba vezoucí chráněnou osobu, nejlépe nějakého prezidenta. To pak bude šrumec. Dostanou se do pěkné pasti. Stačí se podívat, u každé křižovatky nebo přechodu se ještě navíc zužují jízdní pruhy. Když tam zůstanou viset dvě nabouraná auta, už kolem nich neprojede ani cyklista. Pak přijde vládní nařízení: okamžitě zakrytovat!!!;-D Jsem zvědavá, až celá kolona bude couvat třeba přes Podolské nábřeží!!! Dopravní podnik vytváří obstojné bezpečnostní riziko. Jinak v ulici Jugoslávských partyzánů je to výživné. Nedávno tam neprojel autobus kolem dodávky, která stála ve druhé řadě a řidič tam vykládal pečivo.;-€

2 0
možnosti

hamouss

20. 9. 2011 8:52
Co řekli jiní

Pavel Pafko - přednosta třetí chirurgické kliniky motolské nemocnice: V některých případech může mít i několikaminutové zdržení sanitky fatální následky. Zdeněk Schwarz - ředitel pražské záchranky: Sanitky se tudy nemají jak dostat a je to stále horší. Podobná situace je například i v Sokolské ulici nebo na Podolském nábřeží. Marie Kousalíková - starostka Prahy 6: Pokud rychlá sanitka stojí v koloně, tak není rychlá,a le pomalá. Město by to mělo řešit

2 0
možnosti

lojzinacek

20. 9. 2011 0:00
Závěr z tajné oponentní zprávy DP Praha

Zpráva k projektu kolo – kolejnice je postavena pouze na odhadech bez relevantních podkladů s použitím nepřesných čísel a nemá žádnou vypovídající hodnotu. Přechod z kolejnice NT1, resp. B1 na kolejnici S49 vyžaduje vícenáklady související s reprofilací kol ve výši minimálně 210 miliónů korun. Úspory plynoucí z nižší ceny kolejnic jsou v kontextu s touto částkou zanedbatelné. Očekávané technické efekty s nejistým výsledkem se mohou projevit nejdříve za 5 let. Návratnost projektu je diskutabilní, očekávat ji v rozumném časovém horizontu nelze. Projekt je nositelem rizika, že při doposud neznámém poměru kolejnic NT1, resp. B1 a S49 může docházet k dramatickému snižování životnosti kol a kolejnic.  

Na základě posouzení všech aspektů navrhuji výměnu stávajících kolejnic NT1, resp. B1 za kolejnice S49 v Praze pozastavit. Případná realizace tramvajové trati s kolejnicemi S49 v úseku Kotlářka – Sídliště Řepy plánovaná od 1. června 2010 přinese dlouhodobý enormní nárůst nákladů ....

2 0
možnosti

dolch

19. 9. 2011 23:52
Fakt?

U nás nedávno udělali koleje nové, a nejen, že tam dali zase ty žlábkové, ale dokonce je osázeli trávou. Přejet se pochopitelně dají kdekoli. Takže co se to děje? Že by naši radní DP nějak upláceli? Sodoma, Gomora.

0 0
možnosti

xychteen

19. 9. 2011 23:57
Re: Fakt?

Jedním z argumentů je, že výrobce "žlábků" je jen jeden a monopol využívá k nepřiměřené ceně. Ovšem je-li to pravda...

0 0
možnosti
  • Počet článků 218
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2345x
Autor petice "Chceme levnější benzín a naftu". Případnou podporu můžete vyjádřit na www.petice24.com. Předseda Občanského sdružení PATRIOT CZ.

Seznam rubrik