- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pokud vím já, tak dálnice stála tolik díky Dětem země z Brna. Několikrát se rozjetá stavba zastavila a zakonzervovala z důvodu, že Děti země napadly některou část stavby a čekalo se na rozhodnutí soudu. Kdo jim platil drahé advokáty a odborníky je otázka. Přitom ekologové z místa, kudy stavba vede neměli proti dálnici žádné námitky. Třeba most přes Opárenské údolí se musel stavět zhora a nevystupovat do údolí. To rovněž byl náklad navíc. Přitom přes Opárenské údolí prochází železnice a je zde několik železničních mostů.Slyšel jsem, že dálnice nevede přesně tudy, kud měla vést a to z důvodu úlitby ekologům z Brna. Na dálnicí na kterou sjel svah vede železnice od 19 století po které jezdily parní vlaky s uhlím a svah se nehnul. Nad železniční tratí je Prackovický lom. Jak se on podílel na sesuvu nechť rozhodnou odborníci. Půlka dálnice není průjezdná z důvodu, že se zde dále budují piloty zajištující svah. Aspoň to bylo v televizi a podle geololů svah drží a nehýbe se.
Jsem docela ráda, že po té dálnici nemusím jezdit. Připadá mi životu nebezpečná. Zlatá D1.
Přestala jsem číst u slova 'polikají'. Ach ten češtin....
Můžete pokračovat, opraveno v rámci autokorekcí. Každopádně děkuji za políček.