Pro přispění do diskuse se prosím přihlaste.
Přihlásit seA84n84t96o57n77í87n 82K76o31u97n66o86v75s28k77ý
V Octavii IV si připadám jako v raketoplánu při předletové přípravě:
nastartovat, našmátrat a povypínat Start-stop, panikové brždění a hlídání jízdních pruhů
zapnout pás a vyjet.
Pokud někdo zažil jaký požitek je popojíždět třeba 150 metrů ve frontě, když vám za tu dobu Start-stop třeba 10x vypne motor a zase ho nastartuje - zejména pokud je to diesel - tak chápe proč ho vypínám.
Pokud někdo zažil, jak je to příjemné, když někdo jede před vámi, potřebuje zahnout přes chodník do průjezdu a hodně zpomaluje. V protisměru nic nejede a vy víte, že ho v pohodě objedete i kdyby zastavil. Jenže v tu chvíli vám asistent auto zastaví s takovou vehemencí, že jste rád, že máte pás a nerozbijete si hlavu o sklo. Tak to vypínám.
Pokud někdo zažil, jak to je příjemné, když jedete po okresce, proti vám jede traktor a tak uhnete víc ke kraji silnice. V tom vám asistent vezme za volant a vyšle vás proti traktoru. Tak to vypínám taky, protože i když to přeperu a s traktorem se nesrazím, nevidím důvod to řešit.
Jenže všechny tyhle nesmysly musím v ceně auta zaplatit a nemůžu si říct, že to nechci. Proč?
J32a55r75o11s25l83a26v 82R43o92č55e10k
Naštěstí ještě existují auta, kde se tyto hovadiny dají vypnout v základním nastavení a při dalším nastartování to zůstane tak...
L49u77b79o92š 97C82h41l36u22m64s25k60ý
Jj, EU se stará o naše blaho. Moje auto až takové vylomeniny nedělá, ale sledování jízdního pruhu to je pošušňáníčko. Když je funkční, tak na dálnici bych to bral, ale okreska, bez vyznačené středové čáry zato s vyznačenými krajnicemi to je věc. Snažíte se vyhnout protijedoucímu náklaďáku a perete se s asistentem, který se snaží jít do čelního střetu. Natrvalo to vypnout nejde, naštěstí mám ještě ovládání tlačítky. Takže každé nastartování je trojklik. Startér, start/stop, hlídání jízdního pruhu.

M55i18r64o87s59l19a68v 32Š44e48j20n47a
Odkdy se line-asistent zapíná automaticky při startu?
R77o76s96t12i11s68l24a23v 83J42e81ž37e52k
Vás budeme chránit kdyby vás to mělo zabít. neboť my, úředníci, víme nejlépe co je pro vás dobré, bando.

P28a73v88e91l 86S50o19b89o59t49k68a
Máte pravdu. Když budete telefonovat za volantem, dostanete (a po právu) pokutu. Problémy, které popisujete, jsou mnohem nebezpečnější, ale všichni odpovědní se tváří, že se nic neděje.

M75i61r94o83s83l85a76v 14Š38e69j54n29a
Mohl byste nám sdělit, kdo je odpovědný za tempomat a line-asistent?

T16o44m33á21š 95F11l46a71š75k81a
Mám všechny tyto vychytávky ve své 2 roky staré škodovce, používám je a užívám si s nimi jízdu. Když nastane oslnění kamery sluncem, jak popisujete, tak s tím dopředu počítám a reaguji. A nevím jaký máte motor, ale ta reakční doba, jak ji popisujete, se mi nezdá. Prostě zmačknu plyn a jedu. A když vidím, že nastavená rychlost tempomatu nesedí s dopravním značením, tak trvá tak sekundu než tempomat vypnu, nebo tu rychlost přenastavím.
Podle mě jste si měl koupit nějakého jednoduchého Číňana a řídit postaru. Techniku je taky potřeba umět ovládat, jinak si ji nepořizovat.
S60t16a90n94i43s52l61a68v 37L87á26t56a42l
Vyjímečně nesouhlasím ...
"tak trvá tak sekundu než tempomat vypnu, nebo tu rychlost přenastavím."
Dle mého názoru by se měl řidič věnovat řízení a ne hledání a přenastavování ... V kritické situaci to může být hřebíček do rakve (hlavně u řidičů s kloboukem) .
V35l17a29s39t98i55m14i33l 23N57e28s69r84s51t27a
Jsem moc rád, že tyhle ptákoviny v autě nemám 😀

M97i93r57o13s96l98a78v 43Š76e92j90n43a
To je pro mě novinka, že asistent jízdního pruhu a adaptivní tempomat se nedají vypnout. Ani jeden z těchto asistentů není Evropskou unií nařizen.
Pokud používáte tempomat při jízdě do zatáčky, tak byste měl vrátit řidičák.

Š60t76ě10p27á40n 88B87i89c85e88r81a
Ten se může použít jen na rovné silnici?
- Počet článků 143
- Celková karma 15,71
- Průměrná čtenost 1215x
o příbězích a hledání pravdy,
o svobodě, rovnosti a bratství,
Maners maketh man.