- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Taky nejsou moji kámoši
Je to velmi záludné, protože se jim evidentně podařilo prolobovat takové zákony, že když člověk řekne "Hm... rozmyslím si to" mohou to považovat za souhlas s jejich nabídkou. Což je naprosto zrůdné!
Takže většinou okamžitě pokládám, protože se to pozná od prvních dvou slov, o co jde.
Ale jednou jsem na typickou vlezlou větu: "Dobrý den, slyšíme se?" odpověděl: "Já se slyším. A Vy se slyšíte?" Telefonující chlápek cosi zakoktal úplně zmatený a sám sluchátko položil.
Rozumím tomu, že na druhém konci drátů je také člověk, atd. Ale jsou skutečně případy, kdy je nezbytné vůbec se nebavit a hned položit, protože je to systém připravený sprostě zneužít vaší slušnosti.
Já taky bez výjimky odmítám, ale formou, že operátorku polituji, že má takovou mizernou práci - je placena bídně a jen podle toho, kolik zákazníků uloví. Samozřejmě že vždy nabízejí předražený brak, tak často i "poradím" co je lepšího. Třeba když nabízela holící strojek Mach 3 tak jsem jí "upřímně radil", že za stejnou cenu lze koupit minimálně 50 ks dvoubřitých holítek, které vydrží v součtu 10x déle než to co nabízí. Radost neměla, ale já se pobavil.
Co se rušení čísel týká: Automaty projíždějí veškerá telefonní čísla tak, že na ně zazvoní a ihned zavěsí - existující čísla jsou pak předána (prodána) nabízečům.
Na telefonu je pouze vidět nepřijatý hovor. V tom případě se podívám na internet - službu Kdo vám volal z čísla ..... Téměř vždy tam jsou reference že to jsou nabízeči a tak číslo ihned zablokuji. Jinak se po nějaké době ozve slečna s "výhodnou nabídkou".
Mám podobný styl. Věřím každému do prvního zjištění, že si ze mně dělá šoufky. Pak končím a ten dotyčný pro mne neexistuje. Je to bezvadná ochrana mého vnitřního já.
osvědčila se mi taktika nesouhlasu již při prvním kontaktu, když mi mezi řečí sdělí, že jde o monitorovaný rozhovor, požádám je o okamžité ukončení rozhovoru, na to je zákonný nárok, oni to vědí, tak 10% se zlobí, chtějí znát důvody (je to pro vaši bezpečnost a pod.) ale trvám na tom a jen to opakuji, vzdají to opravdu rychle
Pokud se jedná o prodejce, pak ani neřeknu nesouhlas. Rovnou zavěsím beze slova. Ono číslo jsem zrušit chtěl, takže ať monitorují.