Děkujeme za pochopení.
M10i97l65a35n 65Š91ť78a97s62t64n48ý
Miloš Zeman sice projekt kanál DOL nevymyslel, ale zhlédl se v něm a prosazoval ho kvůli vlastnímu egu (jako koneckonců všechno, co prosazoval, nebo proti čemu byl). V tomto smyslu šlo z jeho strany o megalomanii. To, že projekt současná vláda pohřbila, neznamená, že nebude někdy v budoucnu obnoven. Teď jsou ale na řadě důležitější věci.
P29a41v45e84l 87M82a41c54h42a39č74e40k
Ano, máte pravdu.
Bylo to dlouhé.
P46a54v89e48l 90D51v38o64ř66á77k
Je za současného stavu techniky vodní doprava výhodná? V minulém století asi byla. Není ale z hlediska rychlosti dopravy a vlivu na životní prostředí lepší rychlá železnice?
T95o50m41á42š 10T82a75t88í60č44e21k
Těžkotonážní zboží se dopravuje nejlépe po vodě. Když se díváme při plánování takových cest do budoucnosti, vidíme dnes, co nás očekává - dokonce právě celkem řídce osídlenou ČR plnou kopců a šutrů, ehm, tedy raději hornin: nedostatek stavebního materiálu. Ten že přijde, je jisté jako otčenáš v kostele. A pak budeme koukat, až se bude vozit vše - od hrubého kameniva po nejjemnější štuk - z přímořských přístavů a tamních zpracovatelských firem vlakem, kolik za to dáme.
A to je samozřejmě jen jeden obor.
M79i35r66o29s79l75a52v 87B56u34č10e81k
Snesme se za zem. Nemáme byty, dálnice, o rychlovlacích se chvála začíná mluvit. Podobně tak potřebná jaderná elektrárna. Do Vídně zřejmě rychleji dojedeme kánoí, než-li autem. Podobně obchvat Prahy, lépe na kole. Já samotný již čekám 2 roky na papíry k výstavbě přiblbé ČOV u RD! Pravda, starostlivost o Veřejné zakázky je v ČR tradiční. Stavební povolování je jako získat VŠ titul. Jaký kanál? Péče o hradní Oboru nestačila? To by zase bylo kamene ...
J51a44n 94Š53i54k
Byl bych pro ten projekt. Jenže ve stavu, v jakém se státní rozpočet nachází, se musíte rozhodnout, čeho se vzdáte. Tohle teď není priorita. I za cenu velkého přínosu někde v budoucnu. Bohužel. Jinak s Ondřejem Neffem se nedá než souhlasit...Hezký den a díky za rozbor
- Počet článků 150
- Celková karma 19,68
- Průměrná čtenost 752x