Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J14a51n 94R62á20ž

18. 2. 2023 17:09

Rozhodně zajímavý náhled na dopravní cesty.

1 0
možnosti

Miloš Zeman sice projekt kanál DOL nevymyslel, ale zhlédl se v něm a prosazoval ho kvůli vlastnímu egu (jako koneckonců všechno, co prosazoval, nebo proti čemu byl:-P). V tomto smyslu šlo z jeho strany o megalomanii. To, že projekt současná vláda pohřbila, neznamená, že nebude někdy v budoucnu obnoven. Teď jsou ale na řadě důležitější věci.

1 0
možnosti
Foto

Je za současného stavu techniky vodní doprava výhodná? V minulém století asi byla. Není ale z hlediska rychlosti dopravy a vlivu na životní prostředí lepší rychlá železnice?

2 0
možnosti
TT

Těžkotonážní zboží se dopravuje nejlépe po vodě. Když se díváme při plánování takových cest do budoucnosti, vidíme dnes, co nás očekává - dokonce právě celkem řídce osídlenou ČR plnou kopců a šutrů, ehm, tedy raději hornin: nedostatek stavebního materiálu. Ten že přijde, je jisté jako otčenáš v kostele. A pak budeme koukat, až se bude vozit vše - od hrubého kameniva po nejjemnější štuk - z přímořských přístavů a tamních zpracovatelských firem vlakem, kolik za to dáme.

A to je samozřejmě jen jeden obor.

0 0
možnosti
MB

Snesme se za zem. Nemáme byty, dálnice, o rychlovlacích se chvála začíná mluvit. Podobně tak potřebná jaderná elektrárna. Do Vídně zřejmě rychleji dojedeme kánoí, než-li autem. Podobně obchvat Prahy, lépe na kole. Já samotný již čekám 2 roky na papíry k výstavbě přiblbé ČOV u RD! Pravda, starostlivost o Veřejné zakázky je v ČR tradiční. Stavební povolování je jako získat VŠ titul. Jaký kanál? Péče o hradní Oboru nestačila? To by zase bylo kamene ... :-)

4 0
možnosti
Foto

J51a44n 94Š53i54k

17. 2. 2023 7:10

Byl bych pro ten projekt. Jenže ve stavu, v jakém se státní rozpočet nachází, se musíte rozhodnout, čeho se vzdáte. Tohle teď není priorita. I za cenu velkého přínosu někde v budoucnu. Bohužel. Jinak s Ondřejem Neffem se nedá než souhlasit...Hezký den a díky za rozbor

2 0
možnosti
  • Počet článků 150
  • Celková karma 19,68
  • Průměrná čtenost 752x
Vzděláním ekonom, praxí novinář, nyní šéfredaktor deníku svethospodarstvi.cz, dědeček, stále (bohužel) kuřák, no a tak... 

Seznam rubrik