- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kamioňáci jsou nějaký zvláštní druh:) To, že když mě někdo předjíždí, tak dám nohu z plynu aby to trvalo co nejméně a netvořily se za náma ty kolony osobáků, jsem dělal snad jenom já:)
To denní svícení je opravdu zrádné. Automatika, která přepíná režim denního svícení na potkávací světla, je nastavená dost svérázně. Pokud na ní člověk spoléhá, často najednou zjistí, že za opravdu mizerné viditelnosti jede vzadu neosvětlený. Na mlhavé počasí to nereaguje vůbec.
A co nespoléhat se na automatiku a věnovat se plně řízení a včas rozsvítit sám? To by nešlo?
K těm mlhovkám - je pravda že mnohdy lituji, že nemůžeme mít namontovány palubní kulomety a mlhovkáře střílet . Než mě odsoudíte tak můj kamarád byl takto oslněný a věřte mi, že zničené auto a měsíc v nemocnici není nic moc
Jo a věřte, že mlhovky jsou na elektřinu a věřte že opravdu nesvítí zadarmo
Snad vsechny evropske dopravni predpisy urcuji kdy mohou ci maji byt mlhovky zapnuty.
Moderni auta uz maji automatiku, ktera uz za sera rozsvici svetla. Nemuze byt teda problem prenechat to rozsviceni mlhovek take prenechat automatice. A ja bych ji jsete vylepsil o inteligenci, ktera pro rozsvicenych mlhovkach automaticky omezi rychlost.
to mi vadí ještě jeden náš nešvar- když naskočí zelená, tak v Německu se pohnou prakticky všechna auta naráz, u nás se čeká, až se ten přede mnou rozjede a tak se zmenšuje propustnost křižovatky.
A k tomu, asi pro úsporu, akcelerují na povolenou padesátku tři sta, čtyři sta metrů, někdy se nerozjedou na povolenou rychlost ani k dalšímu semaforu.
Pouze k bodu 6 pomalá jízda. V blízkosti mého bydliště je měřená třicítka kvůli přechodu o které už zde na blogu i byla řeč (ul. Zálesí x K lesnímu divadlu v Praze). Omezení je před křižovatkou a z té strany kde je rychlost měřena za křižovatkou všichni zrychlí hned za radarem na padesátku. Z druhé strany třicítkou přejedou přechod, křižovatku a v uvedeném časovém úseku kdy je pravý pruh vyhrazen autobusům pokračují třicet dál a nikdo je nemůže předjet. V tomto směru ukončení omezení rychlosti nějak nevnímají. Proč?
Jinak ještě k D1 - na jaře roku 2000 jsem tři týdny jezdil ráno do Brna na osmou a odpoledne zpět a všech těch třicet průjezdů bylo bez problému. Ráno od domu k domu za necelé dvě hodiny. Dnes bych si něco takového nemohl asi dovolit abych to každý den zvládl na čas.
Recept nic moc, úspora na čase oproti hovězímu nulová, omáčka působí vodovým dojmem, koneckonců je z vody.
Joudové pořád jezdí bávem či audinou.
Pokud najedete 70 000 km ročně, jak velkou ekologickou stopu asi zanecháváte jako dědictví svým vnoučatům?
Z toho si nic, pane Řezníku, nedělejte. Já se do práce přesunuji tím nejekologičtějším způsobem, co existuje - pěšky, nicméně přesto za sebou zanechávám uhlíkovou stopu...