- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pane Docekal , vite o tom ze sireni poplasne zpravy je trestny cin? nebojite se ze Vas nekdo naprasi PCR?
Ujměte se toho - uvidíme, jak budete úspěšný
Měl byste si to dát jako reklamu na autofórum. Myslím, že jim zdatně konkurujete v chybách, lžích i manipulacích v přepočtu na počet znaků. Jak můžete hlásat něco, o čem máte nulové informace a jen jste si přečetl 2 články na netu? (ten třetí je tam nejspíš jen z důvodu, aby to líp vypadalo) Jste vyloženě zaujatý a ty fakta si cucáte z prstu.
Za mě je to velice ubohé... Napřílad se vám nehodilo pravdivě napsat (nebo možná vůbec zjistit): jak často hoří elektromobil v porovnání se spalovacím autem, jak rychle to hasiči dokážou uhasit, kolik hasičů je opravdu potřeba na uhašení EV, co o hašení EV říkají sami hasiči, jestli je pro člověka nebezpečnější požár EV nebo spalovacího auta.
Jen kupa nesmyslů a polopravd.
Po prozkoumání té hořící Tesly v Rakousku se ukázalo, že baterie vůbec nehořela.
Těch 50hasičů tam nebylo najednou a ve vodní lázni leželo auto jen z preventivních důvodů a než našli firmu pro likvidaci.
Než začne baterie opravdu hořet cestující mohou v klidu vystoupit.
Nekopou kW ale elektrické napětí, a na karoserii se napětí nemůže objevit, žádné napětí proti zemi se tam nevyskytuje.
děkuji za sdílení, jen se ptám proč autor příspěvku neidentifikoval přímo u fotografie (ale až níž v textu), že hořící automobil není elektromobil. Možná, že to bylo proto, že za dobu novodobé existence elektromobilů. bylo požárů tak málo. Už se těším na podobné články, až nahradí standardní akumulátory např. technologie HEDA, či další, které riziko požáru eliminují.
Protože je to v té části textu, kde píšu, že každý z nás asi už viděl auto hořet (jako třeba já vloni v těch Letňanech) a kde tvrdím, že četnost těch požárů bude u obou typů aut přibližně stejná.
Když nejsou argumenty, tak se alespoň straší. Proč vadí českým remcálkům elektromobily?
Protože "remcálkové" jako já třeba dělají v autoprůmyslu a nejsou padlí na hlavu. Argumenty i se zdroji jsou v článku a pokud chcete opravdu fundovaný rozbor, tak si přečtěte článek "Některé důsledky hromadného rozšíření elektromobilů v ČR" v časopisu Stavebnictví Ročník 2019, Číslo: 11. Tímto zároveň děkuji čtenáři mého blogu za odkaz.
Existují i nehořlavé baterie. Třeba ta od naší firmy He3da.
A dostala se už He3da z fáze slibů a lákání investorů do fáze prodeje hotových produktů? Nebo už tu jejich baterii někdo reálně dostal k testování? Já jen že o He3da slýchám dlouhé roky a nejsem si vědom, že by zatím něco reálně předvedli (jinak než na YouTube)...
Ano, bylo by fajn, kdyby se do výroby, obchodu a služeb nemontovala žádná vláda.
Studie uvádějí, že v důsledku ekologické zátěže při výrobě trvá elektro autu deset let provozu, než se svou ekologičností vyrovná autu s tradičním dieselovým motorem. Je chybou uvádět výhradně emise z provozu auta, má spíše smysl soustředit se na emise vypouštěné v průběhu celého „životního cyklu“ takového automobilu, včetně nakládání s vyřazenými ojetinami a baterkami.
Jsem si naprosto jistý, že zavádějící termín "ekologičnost" žádná taková studie neuvádí. Nejspíš máte na mysli emise CO2. Pokud jde o emise prachových částic, oxidů dusíku, aromatických uhlovodíků, oxidu uhelnatého a dalších sajrajtů, tak tam elektromobil vede nad spalovákem už od prvního kilometru, což je IMHO pro zdraví lidí mnohem větší výhra než případná úspora CO2 v celém cyklu.
Mimochodem, nepsal jste tuhle, jak je CO2 potřebný pro život na Zemi? Zvláštní, jak jsou pro Vás najednou jeho emise v rozporu s "ekologičností"...