- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Sociální inženýři to nikdy nepochopí. Je třeba se trochu namáhat a volit stranu, která nemá ve svém programu auto*mat.
Kdo chce jezdit na kole po Praze, by měl platit povinné ručení ve stejné výši jako průměrný motorista. Dále bych na tyto kola zavedl cyklistickou městskou daň, ze které by se teprve hradily veškeré náklady na nesmyslnou infrastrukturu, která se pro těch pár stovek šílených šlapek po Praze buduje. Proč má mít jedna skupina obyvatelstva, pro zjednodušení jim říkejme skutečně šlapky, tak nehorázné výhody oproti tomu zbytku, který jim vše platí?
Můžete si to ulehčit tak, že se přidáte k těm šlapkám a nebudete platit nic.
Já Vás fakt nechápu. Libujete si, jaká je auto svoboda a volnost a teď brečíte, že Vás to tolik stojí. Můžete si za to ale sám.
Tak tak.. doprava je jako krev která vede život do tkání. Uzavři dopravu odveď život a vznikne gangréna.. o tom se koneckonců mohou přesvědčoit obyvatelé spousty měst s takzvaně revitalizovanými náměstími, kde místo parkoviště zbyly nějaké eurodotované nesmysly a kde se vjezd znepříjemnil jednosměrkama. S dříve žijícího centra měšsta je poušť, obchody přestaly prosperovat, lidi tam nenajdete. místo revitalizace dokonalá eutanazie. A život ten se přesunul do polík heprmarketu. Děkujeme.
Jasně, takové Staroměstské náměstí s vyloučením dopravy by mohlo o gangréně vyprávět, že?
Máte pravdu. Problém je ovšem v tom, že tu nejde o spravedlnost. O tu bez emocí půjde, až bude každý z nás chtít býti vzdělanější, zodpovědnější a tedy i svobodnější. Toho dosáhneme pouze tehdy vrátíme-li se zpět k přirozenému kapitalismu. Kapitalismus je v podstatě životní zákon, který nebyl dosud překonán a přichází vždy po velkých krizích a to ještě v tvrdší podobě. Bude tomu tak vždy, když schopnost zaměníme v rovnost.