- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Prymula by se měl hlavně vyjádřit k tomu, proč se personál v nemocnicích pojud možno netestuje.
Nezbyl by nikdo negativní, schopný léčit ?
Hrozí žaloby pacientů, kteří se nakazili v nemocnicích ?
R = 1,45. Když tímto exponentem umocníte základ 100, přiblížíte se koncovým 850.
Jiná záhada, s kterou mi snad někdo poradí, je, že pokud počítáme inkubační dobu viru 1 týden a tedy i R se počítá pro jednotlivé týdny, vyjde nám R 1,1. Základ 100 umocníme 1,1 a pak výsledek umocníme takto ještě 3x.
Může mi nějaký profesionální matematik potvrdit, že to počítám správně ?
Tak pozor, špatně jsem četl, není 850 ale 8500, to už by bylo R = 1,95. Po týdnech to už raději ani nepočítám.
Dostal jsem se k přečtení článku až nyní, coby učitel bych to viděl asi takhle:
Nakažených žáků opravdu přibývalo - u nás na škole (učím na střední škole) jsme měli před uzavřením v karanténě 5 tříd, nakaženi byli i někteří kolegové (ovšem ne každý se nakazil ve škole), ovšem poté, co se nechala jen praktická výuka, kdy žáci chodili do školy jen třeba dvakrát týdně, tak se stav o dost zlepšil a proto vidím jako špatné a nesystémové, že se po devíti dnech zrušila i ta praktická výuka. U druhého stupně to zase bylo tak, že se rozhodlo o střídání tříd po týdnech, ale již po dvou dnech se to zrušilo a všechny ZŠ v celé ČR se kompletně zavřely. Což vidím ze strany vlády jako poněkud chaotické kroky.
Podobne to vychazi s zaky a studenty(ZŠ, SŠ, VŠ). Kdyz se procentualne spocita, kolik jich je z celkoveho poctu pozitivnich a v karantene, dostaneme se na promile a jejich desetiny. Jednodussi je skoly zavrit.
"nedává smysl", dává když změníte zadání. Sice ještě nevím, čeho chtějí docílit, jen tuším. Ale mé tušení vás určitě nezajímá.
Vždyť ty manipulace tady jsou od počátku covidu. Dodnes nikdo ze zodpovědných nevysvětlil proč našli vír covidu v odpadních vodách už loni, v některých zemích už před rokem a půl.
Atd.
Zdroj? To by mě totiž fakt docela zajímalo, jak mohli před tím rokem a půl určit že se jedná o tento covid když ho tehdy neznali.
A jak by vypadal vývoj další měsíc? Jak je možné, že počet nemocných vzrůstá, když je R menší než 1 (pořad jsem neviděl, tak nevím u koho vznikla chyba, v každém případě, je v grafu situace s R větším než 1)? Nicméně vysvětlení je zavření škol je jednoduché - Prymula hledá každou možnost jak snížit R i o pár desetinek bez toho aby moc zasekl ekonomickou sekyru. Na to je už ale moc pozdě. Tohle mělo přijít před 3 týdny.
Před třemi týdny bylo před volbami.