Diskuse
Debakl ministra dopravy Kremlíka
Děkujeme za pochopení.
J50i84ř83í 18K29u42č96e64r53a
No to jak Andrej zase hraje prosťáčka a naivního troubu je k popukání. Věří z vás snad někdo, že Andrej nevěděl o zakázce za takové prachy a o tom, že se podepsala smlouva? Andrej, který ministrům povoluje i odchod na záchod, v ANO si bez něj nikdo ani neuprdne (teda začala rebelovat zhrzená Krnáčová a napsala knihu, mafiánskou detektivku z magistrátu) a poslanci dostávají přesný rozpis hlasování. Zrušení zakázky znamená zaplatit firmě odstupné, náklady, zmařený potenciál rozvoje a možná i nějaký ušlý zisk. Proto už A.B začal kličkovat "ono to není tak jednoduché, není to jen e-shop, je tam toho víc a pod."
J91o15s83e31f 89C79h68ý67l92e87k
Příští volby vyhraje Babiš,premiérem se možná stane Havlíček.
K29a72m46i90l 22D50o69l29e52z89e47l
udavac Babis by se mel odvolat sam. Jako ministr financi pridelil zakazku na EET IBM
P12e72t42r 25K88o46v76a86ř36í91k
Nabízí se otázka, zda to celé nebylo zinscenované.
Třeba Kremlík měl být kvůli neschopnosti a nečinnosti odvolán už delší dobu. Třeba se domluvil s Babišem (za slušnou cenu), že s ním sehraje toto divadlo se "zpackanou zakázkou". On bude odstoupen, ale finančně mu "bude uděláno dobře". Babiš udělaá "ty ty ty" a získá plusové body.
Jiné logické vysvětlení mě totiž nenapadá, když jde zrovna o tuto zakázku, o které se už dlouho ví a mluví, která je vysoce aktuální a všem na očích, že by se o takové megačástce ani zakázce nejednalo ve vládě a Babiš o tom nevěděl.
J44i82ř50í 83L23i82b72e61r
Zajímalo by mne, jaká je reálná cena celého systému elektronických dálničních známek (včetně správy databáze uživatelů, kteří zaplatili, včetně propojení s kamerami, které čtou RZ, včetně podpory 24/7, atd.). Zatím jsem se dočetl jen vysoutěženou cenu, ale nikdo doteď nezdůvodnil, jaká by byla reálná cena, pokud ta vysoutěžená je vysoká.
J82a23r72o71s75l44a85v 17Ř58e90z10n82í95k
Babis to zvladl velmi dobre...zase plusove body
M59a63r30i39e 50T72o65m15š38í42č21k42o56v75á
Ministr nemusí být odborník, ale musí mít kolem sebe lidi, kteří danému oboru rozumí.. Doposud se žádnému nepodařilo je najít, proto se do všech odvětmí, které pod něj patří, sype stále více peněz, ty však nestačí ani na výdaje, způsobené chybami jeho podřízených.
Stačí se projet po naší vlasti autobusem nebo železnicí a vidíme, kam toto hospodaření kráčí.
Přitom by stačilo tak málo, využít železniční nákladní dopravy, jak tomu bylo dříve a tím odlehčit té silniční. Údržba tratí stojí nemalé peníze a ty osobní přeprava nevydělá, tedy se dráhy dotují, ale žádný výsledek nevidíme. Jejich rozdělení na více ředitelství, znamená, že se všichni zbavili těch základních povinností, tedy starostí o budovy a jejich okolí. Dříve stanice a zastávky s květinovou výzdobou, dnes chátrají a mění svoji tvář k nepoznání. Přitom se na jejich údržbu dávají nemalé prostředky, ale jsou to opravy nesmyslné, budování různých informačních center, která se dnes ruší, tak jako zaměstnanci v provozu, tedy ti, kteří prozatím služby veřejnosti zprostředkovávali.
Je to Kocourkov, tak to dopadá, když naše školy nemají úroveň a chrlí nevzdělané studenty, kteří ničemu nerozumí a chybí jim i ten selský rozum, aby poznali příčinu neúspěchu. Ne všude je to poznat, ale tady ano, je to na očích a za chyby se draze platí, někdy i lidskými životy na přeplněných silnicích, proto žádný ministr dlouho nevydrží. Nemá pod sebou odborníky, kteří umí a to je největší kámen úrazu a dokud tomu tak nebude i ten nový nic nemůže a zase půjde o dům dál.
P60e87t29r 42K25o83v81a13ř23í29k
Jen poznámka - nelze přesunout nákladní dopravu na železnici. Doprava na železničních koridorech je totiž na své maximální kapacitě, už nepojme více vlaků.
J10i75ř59í 52S95o80c47h32o85r
Jenom naivní koblihy mohou věřit tomu, že o zakázce svého poskoka Andreš nevěděl. A když se to provalilo, tak jako vždy si licoměrně hraje na spasitele.
J63i83ř42í 98T95a87b54á79š61e39k
Dokonce to může být celé inscenace k vytvoření kultu osobnosti.
- Počet článků 2656
- Celková karma 31,69
- Průměrná čtenost 2018x