- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A proč ne, alespoň bude na silnicích volněji.
Až budou Evropu brázdit tiráci na baterky
Největší prča je ale v tom, že poslední generace aut se spalovacími motory a zejména potom s naftovými spalovacími motory, má menší uhlíkovou stopu než tolik prosazované elektromobily. K tomuto závěru dochází stále více vědeckých studií, které počítají s cyklem zvaným "od kolébky do hrobu" a ne jen s cyklem "akumulátor -kolo".
A to na té fotce to je nějaký ostrovní vehikl z roku razdva? Už si ho chystejte do šrotu, taky mám něco podobného takže budeme dva takoví zoufalci.
Čert vem cenu benzínu. Spíše by mne zajímalo, co s námi Babiš zamýšlí (čekám že bude držet moc ve státě do cca roku 2035). U nás má skončit uhlí, nové plynovky nikdo stavět nechce (EU zakázala uhlí a zakáže i plyn, klidně zítra) a jaderky se postavit nepodaří. Větráky a slunečníky to tady v české kotlince jaksi nevytrhnou. Nemáte někdo info, jak se to rozetne? Co ten Babiš a ty jeho knížky, nepíše tam něco konkrétnějšího?
Pise, ze chce usetrit papir a urady maji rozesilat jejich prani a narizeni potistena na obou stranach.
Chránit klima si mohou "dovolit" jen bohatí. Chudým to je jedno, protože je zajímá jen to, jestli budou dnes jíst, budou mít kde spát a pod. ... Budem tak ruinovat ekonomiku, až se dostanem do toho stádia a pak všechny krvavé úspory CO2 během pár let nahradíme a k tomu zůstane zvýšená produkce v Asii. Výsledek tohoto šílenství? Bude se nakonec vypouštět víc škodlivin, než dnes.
Máte ale starosti. Vždyť je to úplně jedno. Lepší, když Němčouři blbnou s elektromobily a s ebonitovou tyčí, než kdyby blbli s atomovkou. S těma namistrovanýma zakomplexovanýma Germánama jeden nikdy neví. To samý s Rusama, ti ať se vykočkují s Číňanama a dají ostatním pokoj. Na nás tady v ČR je, abychom si hleděli svého. Samozřejmě, pokud si hledíme svého tak, že si zvolíme Babiše a ten Němcům a Rusům všechno odkýve a podepíše, tak je to špatný, ale holt jsme to tak chtěli. Vyčkal bych proto v klidu věcí příštích. Nic horšího než smrt nás opravdu potkat nemůže.
Benzín mohou hnát do nebes, ale nafta je citlivá - její cena se odráží všude od potravin po stavební práce. Má za sebou mocné lobbyisty Česmad a další nejenom u nás, ale napříč Evropou. Takže zdražení benzínu bych věřil, nakonec na žluté vesty máme vodní děla a gumové projektily, s tím si policie poradí. Ale nafta, to je jiné kafe. Za komunistů stála nafta polovičku toho, co benzín a to se myslím vrátí. Nejdříve ale musí zlikvidovat osobní dieselová auta a na tom se usilovně pracuje. Už je snad nevyrábí a nedodává do osobáků nikdo.
Ve Francii šlo o zdražení o podstatně méně a žluté vesty blokli ce,ou zem. Tady je to raketa a mestli si to němci odhlasují, tak pak by se snad nechali i stříhat dohola jako,ovce kdyby jim to nakázali. Nechápu jak takoví fanatici mohou mít moc a prosazovat takové neemysly. Normální nebo normálnější lidé by měli přestat kecat a začít chodit k volbám aby se takoví nedostávali k moci.
Ten vodik je ptakovina. Ekonomicky prijatelne lze vyrabet vodik bud z metanu, nebo z vody ale s vyuzitim odpadniho tepla z JE. Jako pohon ma vetsi smysl bud jezdit na metan rovnou (CNG), nebo EV na akumulator (no smysl je diskutabilni) ...
v metanu se spaluje jiný uhlīk než v naftě? Celý green deal je donebevolajīcī podvod.
Svetem obchazi strasidlo. To strasidlo se jmenuje: Nemecko. Uz potreti se pokousi znicit Evropu.
Bohužel máte pravdu.Nejen nesmyslný zelený projekt,ale Německo je rovněž vino za příliv milionů lidí ze zemí s nepřátelskou ideologií a následné vraždy stovek slušných lidí,znásilňování a obrovský nárůst kriminality v západní Evropě.