Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jmitas

3. 3. 2012 9:20
Jano...

R^. Nějak si ale neumím představit, že by děti neměly chodit na sluníčko. JiříV

1 0
možnosti

českej.venkovan

3. 3. 2012 9:34
Re: Jano...

..ale dát za stín osm let....???,

0 0
možnosti

Latalik

2. 3. 2012 20:13
Paní...

... děkuji za článek!!!!R^

1 0
možnosti

Camino.

3. 3. 2012 1:28
Re: Paní...

beze slovR^R^R^

0 0
možnosti

Kahlan Amnell

2. 3. 2012 14:28
souhlas a karma :-)

Po vynesení rozsudku jsem si říkala, že v tom týrání muselo být něco víc, než psali v novinách. Ale kdo ví...

Zločiny proti státu (neplacení daní apod.) byly vždy trestány ostřeji než vraždy, znásilnění a týrání. Aby si náhodou lidé nezačali zvykat na nějaký volný režim, který začne neevidováním dětí v matrice.

4 0
možnosti

Ježikača

4. 3. 2012 20:38
Re: souhlas a karma :-)

taky mám dojem, že to týrání není až tak důležité (pro stát), jako přesná evidence daňových poplatníků, i když budoucích. Barborka z Kuřimi prý hodlá studovat, jestli jí stát tu možnost poskytne, zajímalo by mě, co poskytne tomu praštěnému tatíkovi.

0 0
možnosti

Alka1

2. 3. 2012 14:19
Ano...

A když přičteme, co píší na konkurenčním seznam.cz,  že soud rouhodoval na základě znaleckého posudku, o němž jaksi prasklo, že znalec děti ani neviděl...

Velkým problémem současné společnosti je, že odmítá přijmout skutečnost, že děti se podílí na způsobu života rodičů. a obecně pokora k životu vůbec... Kolik dětí je vychováváno třeba drilem téměř vojenským.. a pokud nemají modřiny, nikdo to neřeší.. že z nich vyrosou lehce mainpulovatelné nesamostarné osoby, nikdo neřeší...

Adekvátním trestem zde by zřejmě byl stálý dohled nad rodinou ....

0 0
možnosti

lesicatko

2. 3. 2012 14:03
Asi takto

Výborné. :)

1 0
možnosti

Saša

2. 3. 2012 13:50
Dobře jste to napsala.

R^

9 0
možnosti
  • Počet článků 533
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3037x
Autorka vystudovala obory kybernetika v dopravě a spojích, automatizované systémy řízení a doplňkové pedagogické studium pro výuku odborných předmětů. V praxi se věnovala práci nejen jako lektor a pedagog na SŠ i VŠ, ale hlavně jako informatik ve středním managementu velkých i malých firem, v projekci systémů pro controlling, plánování a kalkulace.