Test Jak se u příležitosti Vánoc 2010 necháte škubat v hypermarketu

Mezi námi – někteří vykukové se chystají nakupovat až v lednových slevách, co zbude. A někteří protivové tvrdohlavě brousí po internetu a pojem propagovaného pohodlného nakupování pod jednou střechou s celou rodinou si představují v bačkorách u domácího PC. A víte proč? Protože se pořádně nekoukají na reklamy v TV a jakmile slyší motto, na příklad Pohodlné nakupování pod jednou střechou, přepnou kanál a žijí si nepoučeni dál a v poklidu svými představami. Otestujte se, jestli z vás budou mít hyper-super obchodníci trošku radosti či nikoli.

 

Cenový leták

 

a)      několikrát přeložíte a uděláte si z něj malířskou čepici nebo lodičku,

b)      přečtete od A do Z, a to dvakrát, uděláte si v něm poznámky a někam ho založíte,

c)      ani nedočtete a frčíte do příslušného marketu, aby vám v mezičase něco nevyprodali.

 

Po původu zboží

 

a)      se pídíte do mdlob prodavače a o všem se chcete přesvědčit sami,

b)      pátráte jen výjimečně a spokojíte se s tím, co vám prodavač napoví,

c)      nepátráte, i kdyby to mělo značku Tesco, je to pro vás značka a basta fidli.

 

Ceny uvedené v letáku

 

a)      si prověříte na internetu a pak si vyberete a koupíte to, co chcete, aniž byste vstali od PC,

b)      na internetu si ověříte, že v letáku jsou ceny nejlevnější, o značkách výrobků nedumáte,

c)      věříte, že co je v letáku psáno, je i dáno a že tahle akce slev už nebude.

 

Ochutnávkové pultíky s hosteskami v hypermarketu

 

a)      jste nikdy neviděli, nebo si na žádnou nepamatujete,

b)      máte rádi, vždy si něco ďobnete a za rohem řeknete partnerovi, že to stejně mají drahé, a nekoupíte nic,

c)      vítáte, mlstáte, plkáte s hosteskami a rádi si necháte hosteskou podat do nákupního vozíku nějakou tu pochutinu v akci.

 

Když přece jen navštívíte hypermarket,

 

a)      je to jen divoký sen, ze kterého se proberete, a půjdete si nakoupit rohlíky do nejbližší prodejny, na cenu nehledíte,

b)      profičíte prodejnou jako závodník s časem, vyhledáte to, pro co jste přišli, a pádíte k pokladně,

c)      uděláte si dost času na to, abyste vše viděli, pečlivě hledáte nabídky z letáku, ale přikoupíte i další zboží, když už jste přišli.

 

Když na zboží, které chcete, nedosáhnete,

 

a)      vynasnažíte se šplhat, rozsypete nebo rozbijete něco jiného, kopnete to pod regál, nekoupíte nic a pospíšíte tryskem k pokladnám,

b)      vynadáte náhodně se zjevivšímu prodavači a přinutíte ho podat vám to, co chcete,

c)      vezmete si jiné podobné, které máte na očích.

 

Když při nakupování slyšíte výzvu k uspíšení nákupu, protože se bude zavírat,

a)      vyhodíte z nákupního vozíku to, co tam máte, a urychleně zamíříte k pokladnám,

b)      ukončíte nakupování a spěcháte k pokladnám,

c)      ještě třikrát obkroužíte celý prostor a za huhňání „rychle, rychle“ nahážete ještě aspoň deset věcí k nákupu, abyste stihli poslední otevřenou pokladnu.

 

Při placení u pokladny

 

a)      jste otravní a kontrolujete, jestli účtují dle slíbených slev a dávají slíbené dárky a ještě se zeptáte, zda dnes nejsou slevové kupóny,

b)      zběžně kouknete na účet a vyptáte si paragon na zboží, na které se vztahuje záruka,

c)      účet strčíte do kapsy, ale hned jej vytrousíte a zapomenete se stavit na informacích pro paragon na elektroniku, kterou jste koupili.

 

Vyhodnocení testu:

 

Ve všech nebo téměř ve všech případech jste odpověděli za a)

 

Jste vyložený nepřítel hypermarketového pokroku, sabotér velkoplošného nakupování a diverzant, kvůli kterému nikdy nebude fungovat nakupování ve stylu „vše pod jednou střechou“. Takoví jako vy nejen vytočí slečny na informacích v hypermarketu, ale i všechny dealery v okruhu deset metrů. Na druhé straně jste zřejmě fanouškem vyhledávacích serverů na téma, kde je k mání nejlevněji vámi vyhlédnuté zboží.

 

Většinou jste odpověděli za b)

 

Jste učenliví, za dalších dvacet let budete odpovídat pouze za a), nebo pouze za c). Nedejte si nakukat, že Vánoce jsou tady jen pro rozjímání. Ve skutečnosti každý slídí, kde je pro něho schovaný dáreček. A dáreček se sám neudělá, ten se musí koupit. Chce to akčnost. Nemělo by vám být jedno, kde vás voškubou.

 

Většinou jste odpověděli za c)

 

Hypermarketový Ježíšek už se na vás těší, má připraveného ležícího Mikuláše pod velikánským stromem a spoustu koled, které bude přehrávat, aby vám dobře uběhl den, strávený pod jednou střechou s vámi podobnými. Nezapomeňte vzít celou rodinu. Nebýt takových, jako jste vy, mohly by to hypermarkety zabalit a nedožily by se ani Vánoc 2010. A nebojte se, letos nebude taková tlačenice jako vloni, kdy jste se ani nemohli přiblížit k Mikulášovi a u pokladny jste stáli plných dvacet minut.

  

 

Autor: Jana Šimonová | pondělí 15.11.2010 11:46 | karma článku: 28,78 | přečteno: 5425x