- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A nejvíc se na tom všem napakuje parazit, zvaný leasingovka. Se starším kamionem, vytopeným za "živý" by vás z té úúúúžasné dálnice hned sundali. Napadlo vůbec někoho vzít techničák té dálnici? - pak by se prostě úředně zavřela a to by byl teprv fofr!
Já jsem spíš vídal: "DÁMY POZOR, MÁM TO DLOUHÝ!"
Se vším naprosto souhlasím, jen bych ještě dodal, chybí obrovská kapacita parkovacích míst hlavně pro kamiony.
Už to přiznal i nový šéf policie, neboť je jasné, že když kamiony v takovém počasí odstaví, nebudou dálnici blokovat a bude možné jí snáze a rychleji ošetřit.
Sám jsem byl v úterý svědkem, jak policie vyháněla kamiony ze zablokovaného parkoviště, i když nechtěly pokračovat po namrzlé dálnici v jízdě....
Pavle máš pravdu, ale ve švýcarsku nepotkáš kamion, všechno jde po kolejích. Šetří tím nervy ostatních a hlavně silnice. Jinak
Protože zakázali průjezd.Posunuli problém jinam.Přes tak malý stát mohou své zboží převážet trakařem.
Souhlas, ale něco pro kamioňáky také mám. Nejezděte jako prasata.
Proč na dálnici začnete předjíždět do kopce i když oběma vám to jede 80/90km. courat se za kamionem 4-5 km jen proto, že jedete o 1km/hod rychleji než předjížděný, který nakonec raději přibrzdí jinak se budou předjíždět další 4 km
začněte dělat záchrannou uličku. většinou ji nedělají právě kamioňáci
Souhlasím s Vámi . Často jezdíme po rakouských a německých dálnicích a tam se kamionaci chovají úplně jinak. Udržuji daleko větší rozestupy u nás je jeden nalepeny na druhého a když se mu kolegu před ním podaří předjet tak si stejně nepomůže protože má před sebou dalšího.
Navic jeste kamiony zamoruji ovzdusi jedovatym CO2 a nitraty. Podle bruselske inicitivy maji byt v ramci bezkarbonove ekonomiky do deseti let zakazany. Tim se hladce vyresi problem s ucpavanim silnic!
jezismarja, nepoustejte to vubec do prostoru, voni se toho chyti...