- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Honzo, soudruzi z NDR zřejmě neudělali chybu. Hezký den!
I pro mne je to srdcovka - celá řada 353 (limuzina i tourist). Zrodila se kdysi dávno cca 1967 - 1968, když si ho (tourist) koupil tehdejší soused a já ho viděl poprvé. Celkem logicky tedy už moje první auto v 1984 byla 353 limuzina z roku 1969. V 1997 přibyl tourist a pak ještě několik dalších (tourist i limuziny). Kromě toho úplně prvního a toho nejmladšího z 1988 jsou všechny doma dodnes.
Kdo ta auta neměl, nepochopí, kdo měl, vzpomíná. Příhod (mnohdy neuvěřitelných) za ta léta prožitých s 353 bych mohl napsat stovky.
Ja jsem k nim ziskal vztah, kdyz si jej (lim) koupili nasi nekdy v sedmdesatych, a vlastne to bylo potom v 1984 prvni auto, ktere jsem po autoskole ridil, krasne velike (na tehdejsi dobu) a tak nadherne se houpalo, kam se hrabaly skodovky.... a i ten zvuk motoru a vuni spalin nedokaze nic nahradit... :-) trosku na ne vzpomkinam take , kdyz motorovkou rezu na chate drivi...:-D
Tu 353 mel kdysi kolega. Moc povedene auto to nebylo, ale opecovaval jsem o neco driv jedne pani 312. To bylo lepe zpracovane, nic tam nevrzalo a ty spary mezi dvermi mensi a pravidelne.
A kdyz jsem se pak pozdeji v B
Ach jo,
pokracovani:
V Berline o tom bavil s jednim domorodcem, rikal:
A to jste jeste neznal IFU, to bylo auto, ale ti zli zapadaci nam ho zakazali vyrabet.
To byla totiz presna kopie DKW F91 od Audi.
Měl jsem kdysi tři. tedy, jen jedny papíry a k nim jsem vždy schrastil dalšího, když u toho předešlého prolítla pružina zadním ramenem. Poslední dokonce po soudruzích z NDR, co tudy prchali za svobodou. Ten byl nejlíp vybaven