- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Také jsem ji měl v 80 a 90 letřech,Vozil jsme v ní nasekanou trávu. A tatra vydžela opravdu hodně.
Honzo, ja mel hasicskou, dala se do ni nalit voda a pak "strikat" (vypoustet) hadickou. Nasi mrmlali, ze jsem s tim porad cmrndal na koberec
Sen každého kluka, ale i leckteré holčičky.
Taková oranžová byla, a ani nevím, že byly různé modely. Děsně jsem totiž záviděla ročníkům maličko mladším, že měly modré, zelené, žluté...
Když jsem před 30 lety procházel Kopřivnicí nebo okolními vesnicemi, překvapovalo mne, kolik lidí tam má žlutý plot. Když se tam ocitnu dnes, už tam lidé mají kolem domků převážně zelené a hnědé ploty.
"Kluci je milují", v tom případě je moje vnučka vnuk.
T-805 na vojně spojařská, kývala se jako kačena
Ano, česká Tatra bylo auto, které provázelo kdysi děti doslova od kolébky. Takže i mne. U mne je rozdíl pouze v tom, že já začínal s tou ještě o generaci starší - Tatra 111. A jako úplně první nebyla hračka, ale skutečná Tatra 111 autobagr D030 (táta s ní dělal) - vozili mne v ní, když sem byl ještě v zabalovačce. Pak přišla první Tatra - hračka (to mi byl 1. rok), opět Tatra 111, ale tentokrát to byl valník, dřevěný a udělal mi ji no kdo jiný než opět táta. Byla veliká a také se na ní dalo jezdit :-D Když mi bylo asi 5, přišla první plastová Tatra, tentokrát už ale typ 138 S1 - červená kabina, žlutá sklápěcí korba, délka cca 50cm.
Legendární plastová Tatra 148 S1 už byla záležitost další generace - na té vyrůstal už můj syn.
ten dreveny valnik 111 jsme meli ve skolce!