- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No co, co, rozejdete se.Take obcas delam machra a vytahnu z kapsicky Omegy po dedovi, kde jsou na plasti vygravirovana vsechna bojist z I svetove kde se zucastnil.
A pochybuju, ze se jim v presnosti vyrovnaji kterekoliv dnesni mechanicke hodinky.
To svědčí o jediném, o nadčasovosti celého projektu.
Některé zbraně prostě nestárnou, jako třeba pistole M1911, kterou dodnes používají elitní policejní a vojenské jednotky.
jo, to je fakt, kalach asi taky nikdy nezestarne a nebyt emisnich norem, mozna i PV3s by byla nesmrtelna
Inu, je. Ona z původ. padesátdvojky zůstalo jen označení, koncepce a ,,vzhled". Jinak dnes vlastně už nic
A co naše L-200 Morava,můj zamilovaný letounek? Mém dojem.že mi letos přeletěl nad hlavou...
jiste, i treba L-410 se zda byt nesmrtelnou
Tak žádný bombardér už z principu (nosič bomb, v tomto případě navíc i jaderných) jaksi nemůže být pěkný... Navíc B-52 se v porovnání třeba s britským Lancasterem nebo svým předchůdcem B-29 ani vzhledově nemůže vůbec srovnávat.
Když už jste ale připomněl oněch 100 let, tak právě letos máme také jedno tuzemské výročí: půlstoletí od vzletu aerodynamicky zvlášť vytříbeného L-39, jehož pozdější mutace L-159 ostatně slouží v našem letectvu dodnes
Počátek vývoje nic neznamená, vývoj může trvat měsíc nebo 100 let ..... B-52 vstoupil do výzbroje v roce 1955.
Aha, tak vy by ste chceli pri každej modernizácii lietadla meniť aj názov na B 53, B 54,,, ale to tak v letectve ako je to v inom priemysle napr. v automobilizme nefunguje,
Napr. F 16 sa začala vyrábať v roku 1974 vyrába sa tento typ stíhačky aj dnes, aj keď s tou z roku 1974 čo sa týka technických parametrov sa nedá porovnať, ale je to vždy označenie F 16, ak by ste sa zaujímal o letectvo tak by vám to vôbec nepripadalo čudné.