- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na to že jste jak sama píšete na sklonku kariéry a navíc máte technické vzdělání, Vám ten život nic moc nedal. Pokud si vzpomenete, kdo za Vašich studií chodil na pajďák? Ti co se nedostali na jinou vejšku. (těm pár vyjímám se omlouvám) Myslíte si, že se to časem zlepšilo? Nezlepšilo. No a pokud budou učit další kantory Ti co vlastně mezi kantory nemají co dělat (neb se jinde nedokázali uplatnit) bude to jen horší a horší.
s několika učiteli bez pedagogického vzdělání a rozhodně byli lepší. Především znali svůj obor a měli radost když se o to žáci zajímali. Proto dokázali naučit podstatně víc než absolventi PF. Tam ty odborné znalosti dost pokulhávají a nadanější žák je často načapá na něčem čemu nerozumí. Naproti tomu jsem zažil absolventku matfyz, ze které jsme jako studenti měli posvátnou hrůzu, ale matiku nás naučila tak, že polovina třídy z ní šla dobrovolně maturovat a úspěšně. Dnes u dětí pozoruji, že ve škole je prostě nedokážou zaujmout. A v informatice mají děti podstatně lepší znalosti než jejich učitelé. Můj desetiletý vnouček se naboural do školního servru kdy ho napadlo. Také jsem se náhodou dostal k řešení trochu nechutné aférky, kdy zhrzený puberťák měnil spolužačkám informace na profilu. A při té příležitosti jsem si ověřil, že znalosti informatiky u učitelů jsou naprosto katastrofální. Není divu, že si z nich děti dělají legraci.
heslo: obzvláště pak vzdělání, před blbostí nechrání.
Dobrý den, souhlasím s vámi, že je třeba,aby se děti též učily zpaměti. Je třeba trénovat mozek, pokud tak nebudeme dělat, dopracujeme se dříve k Alzheimru. Je hezké učit se analytickému myšlení, ale pokud nemáte v hlavě žádné informace, není co analyzovat. Je třeba mít všeobecné znalosti a přemýšlet v souvislostech.
Tiež si myslím, že nie je potrebný - a pokiaĺ máte technické VŠ vzdelanie, tak asi viete, že sa da v ramci VŠ techniky získať za 2 roky pedagogické minimum.
A môžte učiť...