- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Toto je hodně zajímavý blog. Díky moc za něj. Přeci jenom jsem ve věku, kdy už se s těmito současnými vymoženostmi, v tomto případě počítačovými, grafickými softwary, hned tak nepotkám. A tak jsem ráda za tu možnost to vidět v praxi.
(moc hezká profilová fotka)
Diky za jednu lekci zdarma
Dospivala jsem na komiksech a lehce jsem si zvykla na graficke novely.
Mam strasne maly dum a vse je zarizene na lehko, jak se zde rika "mid century modern Danish" v teaku, tak jako kdysi rodice v 60. letech v CSR.
Vase "hra" se mi libi
Já jsem tedy kromě zadní strany Ábíčka (a Pifíka uvnitř), žádné komiksy nečetl. Já jsem byl pořád venku. Grafické novely? Ani jsem nevěděl, že něco takového existuje. Mám rád spíš pohyb. Raději bych točil filmy než dělal fotky. Taky nemám moc rád ty japonské postavičky s příliš velkýma očima. Z anime spíš Miyazakiho nebo Shinkaie, prostě velké příběhy. Za vizuálně nejkrásnější anime, které jsem kdy viděl, považuji "Zahradu slov - Kotonoha no niwa" (Makoto Shinkai) - opravdu skvost
I kdepak, perokresbu to absolutně nezvládlo. Na tu je potřeba trochu fištrona.
Souhlas, jsou to ty samé linie jako pro comic. Pracuje to jen s plochami, linie se vytvoří při ostrých přechodech mezi barvami nebo odstíny. Muselo by to rozlišovat jednotlivé objekty a vztahy mezi nimi. To by musel být trochu jiný software, téměř umělá inteligence.
To je moc dobrý, to si uložím, abych se k tomu mohla vrátit