Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
V

Vypatlanec_na_Motorce

3. 4. 2012 8:48
O charakteru Jakuba Rotha a jemu podobných...

Reagoval jsem původně (i s uvedením údajů o sobě) na osobní e-mail Jakuba Rotha. Uvedl jsem (několkrát), že poskytnuté údaje jsou osobní a že si nepřeji jejich zveřejňování. Na to mi jmenovaný oznámil, že on, jako novinář (???), může zveřejňovat, co uzná za vhodné. A také tak postupně činí. Dále jsem ho upozornil, že nejsem žádným zastáncem komunismu ani německého nacismu, ale (jak z diskuze vidno) ani to mu nebrání, mne nálepkovat jako „nácíčka“. Jak milé… ale vypovídá to o charakterových vlastnostech Jakuba Rotha. Více zde reagovat nehodlám, neboť na odbornou diskuzi (o moderních dějinách) na úrovni nemá Jakub Roth (a jemu podobní) ani základní předpoklady, a na argumentaci „…každý, kdo volí DSSS, je nácíček…“ zase já nemám chuť ani čas. Jakub Roth se tak dostává na úroveň Hřeba, a to je co říci. „Orel much nelapá!“ Čest vaší práci, Genosse Roth a vy všichni zachránci „naší křehké demokracie“.

0 0
možnosti
JR

Jakub Roth

3. 4. 2012 9:18
Re: O charakteru Jakuba Rotha a jemu podobných...

Člověče, vy jste ale urputný lhář. Chcete, abych zveřejnil naši korespondenci? Psal jste mi sám od sebe v reakci na můj blog o Vandasovi agresivní, víceméně sprosté e-maily pod jménem Pinochet a v jednom jste si zapomněl vymáznout údaje o vaší osobě. Pokud jde o historii, nevím o tom, že byste v ní byl vzdělán a schopen diskutovat. Jako adorant Vandase jste zkrátka nácek. Genosse oslovujte své kameraden z DSSS. Vy orle. :-P

0 0
možnosti
P

pithart

3. 4. 2012 2:41
Karma

neuškodí občas to připomenoutR^

3 0
možnosti
P

PakinFušujícíDoHistorie

2. 4. 2012 22:24
Historie

Porozumění historii vyžaduje mnohem více, než jenom vygůglování dvou (ze souvislostí vytržených) citátů. Aniž by se chtěl zastávat jakékoli ideologie, je zřejmé, v dnešní multikulti době mají takovíto "znalci" jako je zdejší nedeprimovaný zcestovalý inteligentní motorkář poměrně volnou cestu ke svým blábolům. Každého, kdo s nimi nesouhlasí onálekují: komunista - to dnes ještě projde, fašista - no jo, ale co to vlastně je (???) a nácek - oblíbené to přirovnání. Poté už nemá cenu věcně diskutovat - motorkářskému hysterikovi (to není překlep!) o odbornou diskuzi ani nejde. On má jenom přetlak, no a někudy to ven musí, že? (nebylo by to lepší do trenek?).

3 0
možnosti
JR

Jakub Roth

2. 4. 2012 22:35
Re: Historie

A vida, další registrace pana K. Podívejte se, vy vorle, ani v e-mailu, ani z vašich zdejších příspěvků se ani trochu nezdá, že byste chtěl nějak smysluplně diskutovat. Najmě o dějinách. Tudíž s vámi nediskutuji, alébrž se vám pustě vychechtávám. Brou.;-D

3 0
možnosti
OKV

oldfashioned Kokodák v2

2. 4. 2012 21:55
spílat vám tady budou jen rudokožci

:-)karmaR^

4 0
možnosti
JR

Jakub Roth

2. 4. 2012 22:03
Re: spílat vám tady budou jen rudokožci

Díky, ale trochu se mýlíte. "Augusto" pod vámi je nácíček. Milovník Vandase a jeho partičky.

1 0
možnosti
P

Pako_Motorkar

2. 4. 2012 21:12
bláboly zoufalce, vydávajícího se za novináře!

i když můj příspěvek bude brzo smazán, tak je nutno říci, že takovýchto novinářů a historiků je na webu plno - kdyby se autor místo pindů o historii raději projel motorkou někde po polnačce, udělal by lépe. I zde (při studiu historie) platí: mnoho povolaných, málo vyvolených!!!! AugustoRv

5 0
možnosti
A

aristokrat.ducha

2. 4. 2012 21:29
Re: bláboly zoufalce, vydávajícího se za novináře!

lépe bych to nezhodnotil

zejména je legrační jak autor každého nesouhlasícího odkazuje na jakési "rudé letáky"

podle jeho "znalostí" to vypadá že z rudých letáků četl on ovšem všechny informace náležitě znegoval;-D

2 0
možnosti

jarinka

2. 4. 2012 19:20
To není mýtus,

to je skutečnost, že Hitlera podporoval velkokapitál, jak jinak. Nedokážu si představit, že by všechny zbraně a výstroj vyráběli malí živnostníci. Jedna chyba. Další - nacisté opovrhovali komunistickou ideologií, která hlásá rovnost mezi lidmi a mezi rasami. Jak jistě víte, nacisté se cítili nadlidmi a ostatní národy chtěli vyhladit nebo využít jako otroky. Komunistické strany zakázali, komunisty po tisících stříleli rovnou nebo posílali do koncentráků. Nebýt bolševika a Rudé armády, mohlo to dopadnout pro nás velmi zle. Třetí chyba -území se dobývá, nikoliv dobíjí.

2 0
možnosti
JR

Jakub Roth

2. 4. 2012 19:30
Re: To není mýtus,

Rudé kecy. Jděte a něco si o tom zjistěte. Nikoliv však na ÚV. K rovnosti - fakt? Už jste někdy slyšela termín "bývalí lidé" za dob komoušů? A jak byli rovni s ostatními? Pokud jde o Polsko, termín "dobili" je zcela správně. Nešlo o dobývání, ale o dobití nepohodlného souseda. Obou států. :-P

5 0
možnosti
OU

2. 4. 2012 19:14
Uživatel požádal o vymazání
7 0
možnosti
P

petr.n_22

2. 4. 2012 20:23
Re: Velmi poučné informace

Bohužel se zdá, že nebyli posledními.

0 0
možnosti
LV

baloun

2. 4. 2012 19:14
Souhlas, akorát to Polsko bylo dobyto,

nikoliv dobito. To až později...

0 0
možnosti
JR

Jakub Roth

2. 4. 2012 19:17
Re: Souhlas, akorát to Polsko bylo dobyto,

Já jsem tam to "dobito" dal záměrně, teprve po publikování jsem si uvědomil, že to bude asi mást. Jinak díky.

3 0
možnosti
  • Počet článků 152
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2027x
Motorkář, monarchista, křesťan, modroknižník, vtipálek, čtenář, psavec, docent Gorkého university života. Evropský mischung slovanských, germánských, židovských a keltských genů. Syn, manžel, otec, strýc a jednou snad i dědeček. Odpůrce komunistů, nacistů a fašistů.

E-mail: Roth.J@seznam.cz


 

Seznam rubrik