- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Inkluze handicapovaných je populistický produkt jak se lidově říká "sluníčkářů". vesele se o tom píše, jak jsou (výběrově) postižení úspěšně začleňovány do běžné školní výuky a cudně se pak dodává, že za pomoci asistenta. Nebylo by lepší, aby tito děti se vzdělávaly ve zvláštních školách, kde jsou (alespoň doufám) pedagogové se speciální vzdělání a asistent by zvládl více postižených dětí. Osobně si myslím, že inkluze je pouze trápení všech zainteresovaných, postiženého dítěte, pedagoga i státu, kde je výuka postiženého silně neefektivní. Pouze si mnou ruce pravdoláskaři a byrokrati z EU. Vhodné by bylo, aby než inkluzivní školní výchově, aby byly zřízeny organizace, které by pomohly začlenit se postiženým dle jejich schopností do praktického života a těch je minimum. Nebo se domníváte, že postižený bude moci zastávat náročná zaměstnání, kde mají problémy i 100% zdraví lidé.
máte úplně stejný názor jako já. I na Vaši otázku nakonec je v mém blogu odpověď. Většina pak sedí doma a je úplně mimo společnost.
A můžeme na ně začít sbírat plastová víčka.