Děkujeme za pochopení.
M58i30l49a21n 16J61o83s87o20v97i29č
Je to nejvtipnější článek, který jsem v poslední době četl. A vůbec není o cyklistice. Je o vymývání mozků, nás obyčejných lidí argumenty o ochraně životního prostředí. Z článku je vidět, jak nesmyslné jsou ty argumenty a zákazy.
Je to až úděsné, jak se s lidmi dá manipulovat. Bohužel mnoho čtenářů, co tu diskutují nepochopilo úplně smysl Vašeho článku pane jakle. Klobouk dolů.
A68l54e79š 48H87o18r91á13k
Zatímco Vy jste ho pochopil tak nějak... správně. Je to až úděsné, jak se s Vámi dá manipulovat, pane Josoviči.
J56a65n 75K98o87r64b61e66l
Tyvole, přesně... nejlépe všechno zakázat..... jen to pívo bych ponechal... protože jak říká lidové moudro: Pívo je zdravé! Takže nám Jakl zakážou vše kromě pívá, uiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!
O90n91d36ř34e98j 71P73e98t38r57ž56e29l45k59a
To je hlavička, to měl být náš prezident!!! Škoda, že to neprošlo, to by nám vyhlásili válku úplně všichni
M82i31l60o56š 53M94a80t51o16u12š87e17k
Je potřeba rozlišovat cyklodopravu a cykloturistiku,případně cyklosport. Cykloturistika a cyklosport jsou aktivity ve volném čase.Cyklodoprava se na cesty délky 20 km uplatní jen stěží, protože jízdní kolo sipro takovou pravidelnou i nepravidelnou cestu zvolí jen málokdo. Jízdní kolo seuplatní především na krátkých cestách délky do 5, případně do 10 km. Dalšínepřesností je obsazenost auta 5 lidmi, když průměrná obsazenost v autechje okolo 1,5 osoby/vůz, tedy ve většině aut sedí jen řidič, v menším počtuaut 2 lidé, v ještě menším počtu aut 3 lidé atd. Ekonomicky to pak trochunevychází, protože pro dopravu 5 lidí na 20 km při běžné obsazenosti 1,5 bybyla potřeba 3 auta. Rovněž cena auta a další náklady jako pojištění a servisnejsou započítány do ceny jízdy. Také parkování kol je o mnohem úspornější nežparkování aut. Na jedno podélné parkovací místo velikosti 5,5 x 2,0m se vejde 5stojanů pro 10 kol. Lidé, kteří používají jízdní kola při krátkých cestách veměstech a v obcích za svými běžnými cíli (práce, škola, nákupy, úřady,kostel, sportoviště, knihovna, rybářské místo apod.) jezdí obvyklev civilním oblečení a nekonzumují speciální výživu a nápoje pro sportovce.Obvykle nemají přílišnou nadváhu, naopak obézní lidé nepreferují jízdní kolojako dopravní prostředek. Přitom obéznímlidem lékaři doporučují jízdu na kole jako vhodnou sportovní aktivitu přiřešení zdravotních obtíží spojených s obezitou. Je pravda, žecykloinfrastrukturu část lidí neužívá, ovšem na druhou stranu jízdu autempoužívá také jen něco mezi 30 – 40% všech obyvatel a tak je správné, že seplatí poplatky za jízdu na dálnicích a rychlostních silnicích, protože tytopozemní komunikace jsou velmi náročné na investice i údržbu.
G86u37s78t25a71v 64S98l87a74m82a
1, pojisteni jsou jen fiktivni naklady, nemaji zadny zaklad ve spotrebe energii a surovin.
2, pokud (opravnene) argumentujete porizovacimi cenami aut, tak musite brat take v potaz porizovaci cenu kol, ale ne absolutni, ale prepocitanou na hmotnost a vzdalenost prepravovaneho nakladu za jejich zivotnost. a tady opet dojde k diveni jak je ta cyklistika neekologicka.
3, v mediich do nas huci ze silnicni sit je financovana z mytneho, dalnicnich znamek, silnicni dane a z DPH za pohone hmoty (ze kterych jsou osvobozeni zemedelci a provozovatele letadel) - takze silnicni infrastruktura je ze 100% financovana motoristy, zadnou z techto dani neplati nikdo kdo "jizdu autem nepouziva".
D71r62a65h89o92m14í17r55a 49H20a25v16l68í47k20o88v81á
...kvůli páteři a fóbii z kola je pro mě cyklistika nedostupná, přesto její vyznavače respektuji stejně jako nepsaná pravidla slušnosti např. jim nepřekážet na jejich stezce. Je smutné, že oni mě na cestičce pro pěší klidně sejmou.
Mám stejný názor jako pan Jákl - nevím v čem je cyklistika tak zásadní, že si vydobila výsadu být zahrnuta do dopravní infrastruktury - raději bych peníze investovala jinam. Mimoto zapomněl na ještě jeden náklad společnosti pro cyklisty - bezplatné zdravotnictví. A že jsou úrazy z kola hodně vážné a na léčbu i trvalé následky náročné...včetně evidentní ztráty smyslu pro humor.
M19a87r48i84á34n 45J90o83s45e30f22í85k
Věřte tomu že na chodníku Vás žádný cyklista nesejme, pokud bude mít vedle cyklostezku. Kvůli tomu že máte nemocnou páteř přece nemůžete chtít aby se přestalo jesznit na kole. Kolo je dopravní prostředek stejně jako nohy, nebo auto ať se vám to líbí nebo ne.
Náklady na léčení cyklistů jsou určitě menší než na léčbu zranění které vzniknou na silnici. Nemusím k tomu ani počítat nemoci způsobené otráveným ovzduším.
Ať se to panu Jaklovi líbí nebo ne 500 spocených cyklistů bude smrdět míň jak 500 kouřících aut.
K90a30t56e84ř10i58n97a 90K62a11l76a44č60o61v77á
Mám smysl pro černý/suchý/morbidní humor, ale tohle není dobré ani jako vtip... Pardon!
T57o82m93á68š 58M88i67k31a
A že si pan Jakl nevšímá toho, že všichni přispíváme na léčení kuřáků, bez ohledu na to jestli kouříme nebo ne.. Že přispíváme na sociálně slabé všichni.. to je jaksi známka sociálního státu. Pan Jakl je fašista se známky velmi nízké inteligence, když mu to nedochází. Já nepoužívám obchvat Prahy, tak mě prosím vyškrtněte, nechci ho platit :-D
D68r87a22h97o28m18í21r13a 34H71a66v98l13í77k88o16v14á
..s těmi kuřáky bych byla opatrná - jen si vpomeňte na ztráty rozpočtu při prohibici. Spotřební daň či jak se té kráse říká...
Na léčení úrazů cyklistů také přispíváme aniž bychom chtěli...
J17a41n 56M58a12t20y79á26š
No tak, Pane Jákl! A tohle je placeno s peněz daňových poplatníků. Že se nestydíte, za takové samolibé žblepty. Tak to si běžte takhle nekulturně patlat někam jinam, za peníze od někoho jiného.
- Počet článků 468
- Celková karma 32,24
- Průměrná čtenost 3923x