- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dělá se to ještě pro lidi nebo už jenom pro prachy?
Vymývání hlav různými druhy slev % je v Česku na denním pořádku prostřednictvím:
- malých dětí v televizní reklamě, o kterých jsme se už v prváku na vysoké učili, že nesmějí vystupovat v reklamě v souvislosti s výrobkem (a v dnešních dnech jsou to právě děti, které tam převážně vystupují)
- opravdu uřvané reklamy v rádiu
- neustálého přerušování děje a filmů někonečnými slevo - "kvalito" - maniativními výkřiky a výjevy z domácností. Čas od času se i já ráda podívám na české seriály či černou kroniku (televizní zprávy).
- tisku (novinách, časopisech) a internetu (slev, slevy, slevy = money, money, money) a tak dále.
Co mi notuje píšeň skupiny ABBA (z webu karaoketexty):
"In my dreams I have a plan
If I got me a wealthy man
I wouldnt have to work at all,
id fool around and have a ball...."
Ve svých snech mám plán
Kdybych získala bohatého muže
Nemusela bych vůbec pracovat,
a mohla se flákat a mít se báječně ....
Zoufale nám chybí opinion leadeři - lidé chytří, šikovní, pozitivní, vzdělaní, skromní. Jenomže kam se podíváš - všude politik, doping, korupce, úplatek, sleva. Přesto se to v televizi jen hemží testimonialy (někdo, kdo je "expert či odborník" nám radí, jak prát v myčce, pračce, nebo už i dokonce jak si správně čistit zuby). A to nejhorší je to, že lidi jako ovce to toho supermaketu jdou a tu věc si přesto koupí.
Reklamy nejsou úplně tak špatná věc. Bohužel ty, které mám opravdu ráda, jsou originální, netradiční, a u nás je to snad jen divoké prase na Kofolu (které při častém opakování už taky leze na nervy) a ještě sem tam nějaká pěkná na auta. V zahraničí, když něco chtějí prodat, tak to z toho aspoň srší vtip. Ten našemu národu v posledních 5-ti letech chybí jako teleti oháňka.
Reklamní šoty v rádiu a televizi jsou jedna heavy-metalová písnička, záležitosti jako Český Slavík je však trochu jiný, jazzověji laděný, song. Je mi jasné, komu je určen (Kauflanďáckému publiku), ale nechápu, proč ještě existuje v tak zastaralé formě. Zajímá opravdu zpěváky a kapely, kteří jsou dobří. Nebo pouze tahá kočku z klece a tygra za ocas?
Kraus u mě klesl (až na vystoupení se ženou to nebyl Kraus, kterého si pamatuji z jeho starších šou).
Každý by měl dělat svoji práci co nejlíp nehledě na nějaká ocenění. Proto se mi nelíbí že o oboru, kterému já rozumím a píšu ve svém příspěvku, který jsem navíc vytvořila jako osvětu pro širokou veřejnost a ne jako reklamu, byl včera vymazán z veřejné sekce. Dala jsem si s ním práci jako s každým jiným článkem.
Ale zpátky ke Slávikovi, na mé otázky i tento komentář...:
Jan:
"Na Slavicich fajn ok a tak dal...akorát pořád ty samé kapely, zpěvaci a zpěvačky. Má taková anketa smysl?"
...se mi dnes krásně vyprofilovaly odpovědi díky pěti lidem z mého okolí:
Jáňa:
"Nema,a uz pekne dlouho presne kvuli tomu co rikas, furt ti sami zpevaci. A je to skoda, proze je tolik novych tvari dobre zpivajich ze uz by klidne strcili do kapsy i gotaka ktery uz to vyhrava snad automaticky"
Bohdan:
"a brzo uz do ni nebude nikdo hlasovat.mozna potom se zmeni. je to anachronismus, vypovidajici o vkusu jedne generace, pro niz je televize hlavnim mediem. z podstaty sebe sama se zmenit nemuze. nebo snad znas nekoho ze svoho okoli, kdo to proziva, nedej boze i hlasuje? vlastne nechapu ono pozastaveni se nad tim. vetsinovy vkus zname, ne?"
Stanislav:
"Tak kdyz jsou nejlepsi tak co) dokud bude hudebni trh živit kasta z kauflandovych slev, ,ordinaci v ruzove zahrade a ctenaru časopisu Zena a život, tak nove veci, ktere si ti ostatni stahujou z ulozto.cz Slavika nezmeni)"
Klára:
"slovensko rusi slavika - jestli k vam jeste nedosla ta zprava . nemaji na to penize a neni zadny zajem .)"
Jerzy:
"..dokud nás smrt nerozdělí.."
Díky za ně lidi.
A hudebníci odpovězte, je to pro vás ještě pořád pocta být na Slavíkovi nebo prostoduchý zájem pro zviditelnění a komerci?
PS. Jeden můj známý je učitel na základce a veškerý zmatek v našem státě vystihl v jedné větě. Ta věta zní: Problém začíná u dětí v jejich výchově, protože rodiče na ně nemají čas a neučí je to, co by měli.
Další články autora |
Toužíte po dokonalé letní barvičce bez rizika spálení? Vyzkoušejte lehký přírodní samoopalovací krém na obličej i tělo od Manufaktury. Zapojte se...