- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mi nejvíc vadí to, že si člověk na přijetí zásilky musí defakto vyhradit celý den a být doma. A navíc to obvykle ohlásí až den předem k večeru, takže to abych defakto směnu příští den "bulnul", abych mohl přijmout zásilku. Jen málokde se dá dopředu stanovit den doručení. A v sobotu nebo neděli , kdy jsem doma, obvykle nejezdí.
Proto zásilky, které jsou mobilní neboli je můžu unést nebo převézt, směřuji už automaticky na nějaké výdejní místo. S těma hodně velkýma a těžkýma je potíž.
Tak kupujte v Číně na Ali expresu - budete mít po problémech.
Tak určitě, zboží cestuje 14-60 dní a kvalita je opravdu velmi rozličná. Jo, nějaké levnější věci na které nespěcháte se tam dají koupit - když byly v Česku vyprodány set-top-boxy pro DVB-T2, tak jsem ho tam objednal a přišel fungoval a dobře fungoval. Primární volba to rozhodně není.
Volný pohyb zboží samozřejmě neznamená, že každý e-shop musí posílat své zásilky všude...
To jistě ne, proč ale německý Amazon něco pošle a něco ne, a H&M rozděluje nabídku podle zemí? U toho H&M by se to ještě pochopit dalo, u toho Amazonu ne.
S tou červenou jsem měla zrovna dnes stejnou zkušenost. Box nelze, přesměrování na nejmíň vhodné úložiště. Naštěstí to spravil jeden telefonát a změna přesměrování. Ale proč neexistuje možnost při této situaci vybrat jiné místo podle preferencí, taky netuším.
Blbé je, že když jsem také přes zákaznický servis změnil místo doručení, tak to šlo nejdříve do jejich distribučního centra a pak zase zpátky na výdejní místo - bylo to před víkendem, takže zdržení tři dny. A úplně zbytečné.
zkuste Ceskou postu, to se teprv nasmejete
A kdo myslíte, že je ten žlutý dopravce?