Z lásky k Česku ...

... nám nezáleží na naší nedotknutelnosti,i když se jedná " jenom a pouze " o státní symboly České republiky ...

PROLOG :

... vlajka České republiky je jedním ze symbolů našeho státu,a také má přesné parametry jednak co se týká provedení,ale i její prezentace na veřejnosti,vše má svůj přesný řád a protokol,z důvodu vážnosti,úcty a etiky...

Jako zdroj k vysvětlení zásady(pro někoho ZÁHADY) prezentování vlajky ČR bylo použito odborných publikací,kterých je nepřeberné množství např. na IT : ...ZÁSADA  SVISLE...Vlajku  pověsíme tak, že modrý klín je nahoře a ČERVENÝ PRUH je vpravo ... Musí tomu být takto vždy, když se na ni díváme zpředu ...

Pokud se " NĚKDO " , v tomto případě mega-obchodní společnost KAUFLAND,rozhodne pro megalomanskou reklamní akci,tak by si měla být jista,že se tím nedotkne státnosti té dané země,pro kterou si kampaň vybrala. Určitě všichni víme,že se jedná o nadnárodní obchodní společnost,což vyplývá i z jejího názvu(myšleno,že se jedná o cizí slovo-název),a určitě jejim šéfům by se nelíbilo,kdyby se někdo jiný dotýkal jejich státnosti,a jejich státních symbolů. A navíc,není to pro obchodní společnost vůbec dobrá reklama,když dovolí pod PASKVIL STÁTNÍHO SYMBOLU ČR umístnit logo KAUFLAND,na kterém si při tom určitě ortodoxně zakládá a má ho pojištěné ochrannou registrační známkou ... 

Na celé věci jsou zarážející 2 skutečnosti :

ad.1)...že v legislativních listinách společnosti jsou uvedena jména osob,které " SEDÍ " v dozorčích radách,managmentu,a na dalších řídících postech pro ČR,a tudíž i mají ve svých občanských průkazech uvedeno : občan České republiky, a k tomuto paskvilu se propůjčili...

ad.2)...je s podivem,že nikoho toto nezaujalo,ani náš,tak bystrý  bulvár,který na všechno reaguje s rychlostí BLESKU,nevšimnul si toho,nikomu tento paskvil a kýčovitost nevadí,když ke všemu je, pomalu,ale jistě,a postupně onálepkováváno naše veřejné prostranství...stačí se kolem sebe rozhlédnout,kde všude samolepky srdcovitého tvaru s barvami :bílá,modrá,červená jsou nalepeny ...

 

Odpovědi jsou na snadě,jelikož s určitostí zmiňovaná obchodní společnost má svoje značně rozsáhlé právnické oddělení,s celou řadou zkušených a erudovaných právníků a advokátů,a tak je počítáno se vším,a jsou připraveni se svojí obhajobou asi takto :
-to nenaplilo skutkovou podstatu HANOBENÍ,to není vyobrazený státní symbol ČR,protože je to v provedení,které neodpovídá nařízeným parametrům vlajky ČR,jednak tvarem (srdíčko) a hlavně umístněním barev při svislé prezentaci vlajky,protože červená barva je vlevo,oproti tomu co stanovují ustanovené zásady tohoto státu,že při svislém provedení MUSÍ BÝT ČERVENÁ VŽDY VPRAVO....takže je nám líto,ale je to opravdu pouze  Z LÁSKY K ČESKU ...

... není to přehnaný projev vlastenectví,či národní hrdosti,ale je to,že ... VŠECHNO SOUVISÍ SE VŠÍM ...a pokud nám nevadí toto a pro mnohé,že to je : ... banalita... blbost... žabo-myší problém... komár a velbloud...nemám čas na to se takovou volovinou zajímat...mám jiné starosti...nestíhám se ani ... a ještě toto řešit...nezájem...nevadí mi to... je mi to šumák...,tak co nás opět zvedne ze židlí...kdo neskáče není Čech ?...kdo nefandí není Čech ?...je to ostuda,že ssebou necháme takto orat, cizinci,kteří mají naši zemi pouze,jako studnu pro jejich byznys...komu z nás by se líbilo,kdyby naše jména,či příjmení byla vědomě a soustavně komolena...jména hloupých...na všech sloupích ...

... ruku na srdce a ve vší vážnosti a úctě k současné situaci kolem nás ...určitě jste zaregistrovali,že jako projev solidárnosti s událostmi ve Francii si na sociálních sítích celá řada z nás přes svojí profilovou fografii umístnila právě trikoloru Francie...to je vše v pořádku a znovu opakuji lze to považovat za projev úcty a solidárnosti...ale proč si necháme hanobit a zesměšňovat naše státní symboly,které jsou také založeny na historických kořenech,proč ta absurdita na nás vykukuje na každém rohu kam se jenom podíváme a vyskakuje z reklam při přerušení hlavních TV pořadů...kdy je to tak do očí bijící,kdy to působí,tak nepříjemně,až agresivně,jako kdyby se psala ve vyjmenovaných slovech místo " y"  " i " ....umívat,polikat,Ruzině,plítvat,slišet,mlín,sičet...a nebo... mylovat,uvydět,výtězyt,fčela,posfánka...

EPILOG :

... shodou náhod ke mně zavítala nákupní taška Kauflandu z Polska,kde se také pokouší o obdobnou kampaň,ale v Polsku se trefili správně ...tak to tedy klobouk dolů,a nebo palec nahoru ...

... a tak šel jsem tedy nejdřív přímo  tzv. " za kovářem " cestou E-mailu a dostalo se mi odpovědi,kterou jsem předpokládal-účelovou,ale i odpovědi,kterou jsem nepředpokládal,a sice  ironickou,v souvislosti s oceněním mého postřehu ...

-----------------------------

...děkujeme za zprávu a postřeh ohledně odlišného použití červené a bílé barvy v srdci, které je symbolem naší nové kampaně "Z lásky k Česku". 

Použití barev v našem srdci neodpovídá státní vlajce záměrně. Nemůžeme a ani nechceme zneužívat státní symbol pro naši kampaň. Charakterem kampaně je srdce a barvy modrá, červená a bílá, reflektující barvy české státní identity, která je pro kampaň klíčovou. Nejedná se však o kopii vlajky. 

Věříme ve Vaše pochopení a doufáme, že i nadále k nám budete rád chodit nakupovat.
V případě potřeby se Vám budeme rádi věnovat i na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 (po-pá 7-20 hod.).

S přáním příjemného dne

Jana Jordanová 

Zákaznické centrum
Kaufland Česká republika v.o.s
Bělohorská 2428/203
169 00 Praha 6

----------------------------

... nedalo mi to, a tak jsem ještě  zašel  od " kováře "  ke " kovaříčkovi "  a  opět cestou E-mailu ...

                                ale

... média mlčí...asi to není tak lukrativní problém,který by jim vylepšil jejich koláče sledovanosti...

                                                                    a
... mlčí i Hrad...pravděpodobně z důvodu,že se nejedná o Rudé trenýrky...

----------------------------

...fšak z ůzmvěfem de fšechno lýp...

 

Autor: Ivo Panuš | pondělí 28.12.2015 9:07 | karma článku: 16,39 | přečteno: 1713x