Lynčování našich pedagogů,nezletilými výrostky, je ukázkou probíhající anarchie v ČR.

Na místo exemplárních opatření, tak ti co mají k tomu své kompetence a pravomoce, tak mlčí, a nebo vydávají mystifikující a mlžící informace, které hraničí s intrikářstvím. 

 

PROLOG :

...ANARCHIE... stav neuspořádanosti, chaosu, neexistence řádu a plánu. Stav společnosti umožňující svobodu individua, které se pak nemusí podřizovat mocenskému a morálnímu tlaku, stav, kdy neplatí žádný řád ani pořádek, odmítající donucovací autority, bezvládí, rozpad, rozklad státu, společenský chaos.

To co se děje v našem školství, tedy vlastně to co se neděje, jelikož po událostech z minulého období, se opravdu nic neděje. To, že se jedná o veřejné lynčování pedagogických sborů z řad našich studentů jsem rozebíral v minulém článku( viz.odkaz ).
 
ivopanus.blog.idnes.cz/c/495750/z-rad-studentu-bylo-zahajeno-v-nasem-skolstvi-verejne-lyncovani-pedagogickych-sboru.html

Ale to, že se už jedná o, naplné obrátky rozběhnutou, anarchii v České republice, tak to mě nenechává také klidným, i když jsem úpně posledním " kolečkem " této " mašinérie ", které se snaží vládnout celá řada tzv. " mocipánů ". Ano, vládnout. Ale " VONO " je vládnout a vládnout..... Hezky se vládne, když je na bojištích klid, tak to se rozdávají " happy " úsměvy, chodí se s  " malíčky na hoře ", jako to dělají celebrity na svých nočních večírcích. Ale když je " průser ", ale opravdový a totální " průser ", který hraničí s ponižováním a snižováním lidské osobnosti, a o to je to horší, že aktéři a realizátoři jsou mladiství, tak najednou všichni mlčí, a když něco tzv. " vypustí " , tak je to pouze mlžení, mystifikace a intrika. Jak jinak nazvat, než intrikou, prohlášení, že vedení školy nenese odpovědnost za smrt učitelky ( profesorky ). Proč ten " soudruh " ředitel se takto obhajuje ? Vždyť už i žáci prvních ročníků vědí, že nelze sčítat jablka a hrušky ! Nikdo netvrdí, že příčinou, nebo spíše dovršením, toho SPOLEČENSKÉHO BAHNA A HNOJE, bylo úmrtí. Ano mohlo mít na to vliv, ale to jsou spekulace, které mají pouze odvrátit pozornost od toho co ten " soudruh " ředitel dovolil, přímo způsobil, aby se na škole páchalo. Tato situace se neodehrála ze dne na den, ale předcházela k tomu celá řada " příprav " z řad těch zvrhlíků. Nějaký čas jim trvalo, než se k tomu vrcholnému zvěrstvu propracují....ono i to " blbé " zatykání  na adresu kantora, které ten pedagog "  jako přehlídne ", tak to je úplný prvopočátek toho, až v co to přešlo. Vedení školy totálně nezvládlo svoje poslání, tedy výchovu a výuku. A pokud si matně ještě pamatuji, tak mnohokrát jsem slyšel, že škola je za žáky, či studenty odpovědná během vyučování. Což znamená, že za ně odpovídá s příchodem a odchodem ze školy. Tak proč najednou nikdo za ně nenese odpovědnost ? Nebo se ta zvěrstva odehrávala mimo dobu výuky, mimo objekt školy ? Ta zvěrstva byla páchána v osobním volnu studentů, někde na veřejném prostranství, na území tzv. "nikoho " ? Možná se budu opakovat, ale ten " soudruh " ředitel se projevuje, jako obyčejný srab, který nemá v sobě kousku cti. Nemá úctu ke svým podřízeným, ale jedině co ho zajímá...že by svojí rezignací dal návod ostatním studentů, jak se zbavovat ředitelů. No to je komické, vždyť on se pasuje do role " mučedníka ". Jak se takový vedoucí pracovník chce na svých poradách dívat svým kolegům do očí, když nebyl schopen zaregistrovat tento  " humus a hnus ". Jak se tato " kreatura " našeho školství chce tvářit před rodiči ostatních dětí, tedy mladistvých, když toto dopustil ?  Možná to bude teď znít trochu morbidně a nechutně, ale vkrádá se mi na mysl myšlenka jednoho rčení : "... kdo mlčí, tak souhlasí ... ". 
   Ruku v ruce s tím vším jde " laksní " postoj a přístup naší ministrně školství pí. Valachové. Ono, ani nic jiného nelze čekat, protože paní ministrně neví a tápe, jelikož vzhledem k svému věku a praxi nemá žádné takové zkušenosti. Také kde by je vzala. Ptám se vás paní ministrně, kolik jste toho odučila, kolikrát jste stála na " stupínku " před bandou neurvalých a pubertálních zvířat ? Kolikrát jste musela odvracet pokus o tykání ?  Kolikrát jste čelila sexuálním narážkám z řad studentů ? Jak jste si poradila se " švejkováním " (doufám, že mi Jaroslav Hašek odpustí, že jsem použil tento výraz), ne jedince, ale celé třídy, celého davu ? Ano, nebojím se toto použít, protože většinou se tak chovají, jako zvěř ve svých smečkách, kde se mohou schovat do davu a zůstat vlastně v anonymitě.
Ne, paní ministrně, ani vy " neznáte mapu ", stejně, tak jako jí nezná celá řada vašich kolegů z jiných resortů. Nemám nic, ani nikdy jsem neměl nic proti ženám, ale vy na tuto funkci nemáte opravdu zkušenosti. Jsou to zkušenosti, které vám neposkytne žádná škola, myšleno vaše vzdělání, ani akademický titul, ale jsou to životní zkušenosti, které vám dá praktický život. Teď byl ten okamžik, kdy jste se měla projevit, jako ambiciózní a kreativní ministrně školství....ale jednou z věcí, které v životě už nejdou nikdy vrátit je ...NEVYUŽITÁ ŠANCE... 

   Nepíši tento článek pod vlivem svých emocí, i když to tak možná vypadá, ale to by to vypadalo úplně jinak. Jsem člověk soudný, tak jsem to nějdříve řádně " vydýchal ", a až potom jsem teprve začal vkládat písmena skrz klávesnici do PC. Ale píši to pod vlivem svých zkušeností, jelikož já jsem nějaký čas před tou " zvěří " stával, a nemyslete si také to na mě zkoušeli, i přes to, že jsem skoro dvoumetrový chlap, který váží 120 kilo. Ale je to zase pouze o tom, jaké jsou nastavené mantinely, a jak utažená je ta pomyslná uzda. Jsme součástí přírody, a  tam platí úplně to stejné, dokud nedáte najevo svojí slabost a strach, tak se nic neděje. V okamžiku, kdy se projevíte, že se jich bojíte, tak potom už není cesta zpátky. Ubrat (povolit uzdu) jde vždycky, ale přidat, zatáhnout zpátky, tak to opravdu nelze. Nejsem hrdina, ani si na něj nehraju, nejsem Mirek Dušín, ani Jarka Metelka, ani nejsem Kája Mařík, také mám ve svém životě  " máslo na hlavě ", ale nikdy jsem nedovolil, ani se nepropůjčil tomu, aby se mnou " točili, nebo houpali ", ti kteří se pro svojí zbabělost umí projevovat pouze v kolektivu, tedy v davu. A kyž jsem si je tzv. " vytáhnul Face of Face, tak byli, jak ustřelené kecky ". A bylo mi úplně jedno, jestli jejich "fotříci " jsou tzv. " za vodou ". Pane Bože, proč v tom všichni hledají vědu. Tady je škola, to je hřiště, tady jsou mantinely, vztah žák a kantor, přes které se nesmí. A tečka !  Nic víc, ani nic míň. 
   Toto co se všechno tady kolem nás děje, je opravdu anarchií této společnosti, je to  ostuda " vládnoucí třídy ", před námi " poddanými ", kdy pozice ministrů přiděluje....nevím podle čeho...ale jak ne běžím pásu. Rozhodně je hodně málo ministrů, kteří jsou opravdu " kovanými " odborníky ve svých resortech. Vždyť není to tak dávno, co jsem se zamýšlel na " hereckými výkony " ministra obrany ( viz.odkaz). 

  ivopanus.blog.idnes.cz/c/495331/ministr-obrany-martin-stropnicky-pravdepodobne-takovy-aplaus-ani-neocekaval.html

Ono, to i trochu spolu souvisí, jelikož armáda měla i svojí úlohu v tom, jak se projevovali tito výrostci ve společnosti a na veřejnosti. Co si budeme nalhávat, taková mazácká vojna, to zdravé mazáctví mělo svůj účel. Vyvolávalo a vytvářelo respekt, před autoritami, před staršími a zkušenějšími. Děje se tak i např. ve sportu...ono sbírání puků po tréninku hokejistů, kdy " staří " a zkušenější odcházejí do sprchy a " mladí " musí ještě jezdit s kyblíkem po ledě a sbírat hromady gumových špalků. To není šikana, to je vytváření v člověku POKORY, protože každý ten z těch " mladých " si při tom sbírání v duchu říká, že přijde doba, nastane čas, kdy už ty puky sbírat nebude muset...musí být tedy POKORNÝ A TRPĚLIVÝ.  Možná mi namítnete, že to nemá souvislost, o to víc s tím příměrem k armádě, tedy mazácké vojně. Je to můj názor, moje zkušenost. I přes to, že nejdříve se dokončila škola, tedy vzdělávací proces, a až potom se tzv. " šlo na vojnu ", tak to svůj účel splňovalo. Protože to byla ta neustále zatažená brzda, z psychologického hlediska určitě, jelikož člověk měl tzv. " v zádech " nepříjemný pocit, že ho čeká po škole vojna. A neustále se mu vkrádaly myšlenky...jaké to tam bude...je pravda, to co se traduje...je to tak, jak to říkají ti co už mají vojnu za sebou....ano, psychologický strašák to byl.
   Určitě tehdy byla řada věcí tzv. " blbě ", ale ten základ to mělo, vytvářet v člověku pocit úcty ke staršímu, ke zkušenějšímu, k autoritám, mít pocit odpovědnosti a důslednosti. Ale zatím to vede k tomu, že za podpory silně se rozvíjející anarchie v naší společnosti, se v mládeži utváří, a už i převládá  " zevlink " a " gaučink " , kdy i nuda je tím impulsem a spoštěčem k tomu, že začnou, nejdříve vymýšlet, a potom i realizovat zvěrstva pachané na ostatních občanech našeho národa. 

 

EPILOG :
... i výrostci, zrůdičky a kreatury naší společnosti, by si měli začít uvědomovat, že i oni to tady mají, na tomto světě, pouze na určitý čas propůjčené, a tak by se i podle toho měli začít chovat.

 

 

 

Autor: Ivo Panuš | pátek 19.2.2016 12:02 | karma článku: 33,89 | přečteno: 1219x