- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jedné věci na tom všem nerozumím - to fakt v celém vlaku nešlo koupit nikde ani vodu nebo limonádu nebo něco takového? Oni prostě řekli, že člověk má jízdenku na určité místo, kde se zrovna nepodává občerstvení, tak mu už nikde nic neprodali? Nějak se mi tomu nechce věřit, neumím si to představit. To se mi teda nikdy nestalo a mám toho nacestováno už dost.
Jezdím žlutým roky často a ráda jízdenky do kupé bez obsluhy kupují jen v nouzi nejvyšší a když náhodou (stalo se mi to dvakrát, vzdycky ve vlaku ze Slovenska) obsluha něco fláká, věcně se ozvu jí a případně manažerovi. Když jednou jedinkrát vypadla klima, stevardi rozsadili koho šlo do jiných vagónů a zbytku roznášeli vodu a nanuky, které naše posádka hbitě vyměnila za dvojky vína.
V Praze mi náramně vyhovuje možnosti počkat v čekárně a třeba tam i pracovat, když je do odjezdu vlaku čas.
Nejspíš jste měl smůlu.
Moc hezké.
Pro ty, kdo umí německy a ještě si dělají iluze o stavu železnice u sousedů....
Syn s nimi jezdí často. Má ale smolu, všechno funguje, takže mu nikdo nevrátí jízdné.
Doporučuji napsat zde: reditel@regiojet.cz
To se těžko píše, když se to dost možná stalo úplně jinak. Ostatně proč to ten pán ventiluje na konci listopadu, když se to přihodilo v létě?