Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VH

Stará kára

2. 10. 2011 18:12
Česká televize může

a/  Ze zákona vysílat reklamu, jejíž celkový čas (během 24 hodin) je omezen

b/  Z rozhodnutí (mimořádně inteligentního) soudu může vysílat sdělení, kdo je sponzorem toho, kterého prgramu. Délka, ani charekter oznámení není specifikován. (Závěr: ČT může vysílat kolik reklam chce a to jakkoliv dlouhých. I po zrušení práva dle a/.)

0 0
možnosti
MI

modrý králík

2. 10. 2011 17:29
pane autore

asi se na televizi moc často nedíváte, jinak byste věděl, že ČT fláká reklamy mezi pořady běžně....

0 0
možnosti
IB

hybajda

2. 10. 2011 19:07
Re: pane autore

Reklama před nebo po nějakém běžném typu pořadu, třeba komedie nebo zábavné "estrády" nevadí. Vadí sponzorování zpravodajství nebo politického diskuzního programu. To budí podezření, že zadavatel reklamy chce něco od politiků získat neo ovlivnit zpravodajství. To je trestuhodné. Navíc, když jde, jako v tomto případě, o státní podnik!!!:-(

0 0
možnosti