- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hned ten první bod je blbost. U online porady prostě každý má u počítače židli a sedí na ní. U těch ostatních porad je to taky blbost, protože si těžko ve stoje můžou lidi dělat poznámky.
Ve stoje je to jen takové tlachání, z kterého se většina brzo zapomene. Dá se o problému mluvit v kuchyňce a i mít dobrý nápad, ale ten je třeba probrat následně na normální poradě.
Rady ohledně maskota nebo medailí jsou dětinské. Možná to funguje v mateřské škole. Vedoucí, který by chtěl něco podobného zavést bude za blba a nikdo ho nebude brát vážně.
Děkuji za Váš komentář pane Tachovský. Pokud máte pozitivní zkušenost z Vašich porad, tedy pozorný, spolupracující i akční tým, pak není nutné Vaše ,,normální porady,, nijak měnit. Mí klienti, kteří některé z těchto postupů zkusili, je praktikují i nadále. Jak uvádějí, byli příjemně překvapeni, co vše se změnilo k lepšímu. Komunikace, ochota spolupracovat i poslouchat toho druhého. Je pravda, že nový přístup klade na lídry trochu vyšší nároky.
Zdravím a těším se na Vaše komentáře.