- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Skutecnost je takova, ze dostat se z prumerne posice a prumerneho platu, musi zamestnanec pracovat pres cas, na priklad jit na dulezitou schuzi, kterou vedouci svolava na sestou hodinu vecer.
Sdílím stejnou zkušenost se svými klienty. Vždy záleží na ,,osvíceném vedení" firmy. Pokud jsou manažeři obeznámeni s možnými dopady přetěžování svých podřízených, chovají se mnohem empatičtěji a rozumněji než společnosti, pro které je zaměstnanec opravdu jen kus.
Dnes chce každý dělat manažéra. A problém takových manažéru je, že nemají zkušenosti a neznají práci svých podřízených. Jsou pracovní místa, kde je to jedno, ale tam, kde se zkušenosti sbírají třeba 7 let a až potom je ten člověk něco platný, tam je to velký problém.
Děkuji za Váš názor pane Bárto. Naštěstí se mí klienti na manažerských postech opravdu snaží dosáhnou rovnováhy mezi oprávněnými požadavky na podřízené a mnohdy nereálnými nároky vedení. A je to mnohdy nerovný boj.
Držím palce oběma stranám a přeji všem ,,rozumný management"!
Hezky popsáno, ale nevím, zda to někde takové skutečně je. Mě by vcelku stačilo to, co bylo dlouhá léta naprosto přirozené - a to umět si vážit dlouholetých a zkušených zaměstnanců před důchodem. Dnes mám pocit, že komu je nad 50 je na odpis a komu je přes 55 tak je přímo nepřítel a na odstřel. Důležití jsou mladí a loajální, ti staří je musí zaučit a pak ty staré vykopnem. Jo, a ti mladí nastupují za stejné, ne-li za vyšší peníze, než ti starší a zkušení.
Popsal jste to naprosto přesně - je strašně důležité umět si vážit starších zaměstnanců... S tím nelze než souhlasit. Myslím, že si to již společnosti začínají uvědomovat. Asi k tomu musí naše společnost dospět. Děkuji za Váš názor!