- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mám podobné zkušenosti ...
Zvonek funkční, invalidní manželka stále doma, ve schránce oznámení o nemožnosti předat balík a oznámení, že bude k dispozici až následující den na poště. Co na tom, že u adresy bylo i tlf. číslo adresáta .
Prostě žádný balík nebyl doručen do vlastních rukou.
Do vlastních rukou bylo pouze předání na Poště .
Tak při nákupu zboží přes www ignoruji ty firmy, které zboží posílají pouze přes Poštu a vyplácí se to.
já teda nevím, ale já jsem s pobočkou pošty v mém bydlišti nadmíru spokojená. Vždy si nechávám posílat balík na poštu. Vždy na pobočce vyřízeno do 5 minut. Jinak v té SMS máte i telefon na doručovatele, s ním jste se mohli dohodnout. Ale jako co, napsala jste blog a ulevila jste si jak je ta pošta hrozná.
Pošta je státní podnik, takže je neefektivní všude. 5.12. jsem odeslala balík do Francie, 9.12. odešel do země určení a do ruky ho dostal příjemce 3. ledna. A trable s oznámením o doručení úplně stejné jako v Česku.
🤣 dosud jsem nepochopil, proč ti, které Česká pošta pořád a pořád zklamává, znovu a znovu její služby využívají a znovu a znovu pláčou...