- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Žák, který dostává špatné známky ještě nemusí být hloupý, jak si myslíte. Chytrost se neposuzuje jen pole známek. Einstein taky nosil čtyřky a kam to dotáhl.
S učiteli bych to neviděl tak černě co se týče absolutního množství, ale musela by se změnit jejich struktura. Ty "hloupé" děti se neztratí, ale budou potřebovat učňáky - ODBORNÝ VÝCVIK, který zpravidla dělali mistři z "praxe", ale mnohdy bez pedagogického vzdělání (určitě ne vysokoškolského). Je potřeba tyto školy vybavit technikou, která není levná. Každá odborná škola je dražší než gymnázium nebo škola s humanitním zaměřením. Kam tedy ty děti budou chodit, kdo a co je bude učit? To by se musela zrušit nesmyslná inkluze (mentálně hendikepovaných) a ty peníze použít na restruktualizaci školství.
Výborně napsáno,karma. Až nebude kritériem naplněnost tříd a maturitní otázky, ,včetně matematiky, se budou oznamovat rozhlasem, tak se to školství někam pohne, zase budou studovat ti, co na to mají a pak přestanou padat střechy tělocvičen,nebudou se bourat dálniční mosty,po kterých neprojelo jediné auto, zvlněné dálnice atd.
Trefila jste to.
Učitelé se bojí, že bude-li najednou možné vzdělávat jen žáky, kteří toho budou schopni, může najednou učitelských míst sakra ubýt.
Rodiče se bojí, že jejich tupé dítě nezíská papír a bude menší šance zařídit mu nějakou zašívárnu.
A politici se bojí, že jim výše uvedení dají takovou změnu sežrat.